مدیریت سکوت مشتری و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت سکوت مشتری و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت سکوت مشتری و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت سکوت مشتری و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت سکوت مشتری و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی :

تعداد صفحات : ۱۸

امروزه بسیاری از مفاهیم در سازمان بر محور مشتری نگارش شده اند و سمت و سوی کلیه فعالیتسازمانها برای تامین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست. رضایت مشتری و داشتنمشتریان وفادار، معیاری مهم برای موفقیت سازمان قلمداد میشود و در این میان هرچه قدر حق انتخابمشتریان گستردهتر باشد شکایت مشتری و مدیریت سکوت مشتری به ویژه پس از نارسایی خدماتاهمیت بیشتری پیدا میکند. با توجه به اهمیت مشتری و رسیدگی به شکایت مشتریان، در این مقالهراهکارهای مدیریت سکوت مشتریان در سازمانهای خدماتی و تاثیر آن در عملکرد سازمانی مورد بررسیقرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.