تاثیر سرریز فناوری از کانال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالا برسهم تولید انرژی های تجدیدپذیر از کل انرژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر سرریز فناوری از کانال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالا برسهم تولید انرژی های تجدیدپذیر از کل انرژی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر سرریز فناوری از کانال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالا برسهم تولید انرژی های تجدیدپذیر از کل انرژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر سرریز فناوری از کانال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالا برسهم تولید انرژی های تجدیدپذیر از کل انرژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر سرریز فناوری از کانال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالا برسهم تولید انرژی های تجدیدپذیر از کل انرژی :

تعداد صفحات : ۳۲

منابع تامین کننده انرژی را میتوان در سه گروه عمده انرژی های فسیلی، انرژی هستهای و انرژی های تجدیدپذیر طبقه بندی کرد. امروزه، افزایش جمعیت، افزایش مصرف انرژی، مسیله امنیت انرژی و آلودگی محیط زیست، برنامه ریزان را به سمت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر سوق داده است. از طرفی توسعه فناوری های نیروگاه تولید انرژیهای تجدیدپذیر از مهمترین مسایل در زمینه بهرهوری این نوع انرژیها محسوب میشود. لذا هدف مطالعه حاضر بررسی تاثیر سرریز فناوری بر سهم انرژیهای تجدیدپذیر از کل انرژی تولیدشده در مورد کشورهای منتخب توسعه یافته و درحال توسعه طی دوره ۲۰۱۳-۱۹۹۶ است. برای این منظور با استفاده از روش GMM برای داده های پنل پویا، اثر سرریز فناوری ناشی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالاهای واسطه ای و سرمایه ای بر سهم انرژی های تجدیدپذیر از کل انرژی تولیدشده مورد آزمون قرارگرفته است. نتایج مطالعه حاکی از تاثیر مثبت و معنادار متغیر سرریز فناوری از کانال سرمایه گذاری مستقیم خارجی و واردات کالاهای واسطهای و سرمایهای در هر دو گروه کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته مورد مطالعه است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.