بازشناسی مانایی ماهیت انگاره های قدسی در معماری اصیل اسلامی ایران مبتنی بر شناسایی هویت پایدار کالبد مساجد جامع ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازشناسی مانایی ماهیت انگاره های قدسی در معماری اصیل اسلامی ایران مبتنی بر شناسایی هویت پایدار کالبد مساجد جامع ایرانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازشناسی مانایی ماهیت انگاره های قدسی در معماری اصیل اسلامی ایران مبتنی بر شناسایی هویت پایدار کالبد مساجد جامع ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازشناسی مانایی ماهیت انگاره های قدسی در معماری اصیل اسلامی ایران مبتنی بر شناسایی هویت پایدار کالبد مساجد جامع ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازشناسی مانایی ماهیت انگاره های قدسی در معماری اصیل اسلامی ایران مبتنی بر شناسایی هویت پایدار کالبد مساجد جامع ایرانی :

تعداد صفحات : ۱۸

معماری پایدار ایرانی اسلامی همیشه بر زیبایی تاکید داشته است و ایرانیان سعی کرده اند در معماری بناهای فاخر ماندگار خویش، معانی و مفاهیم اصولی را با توجه به اندیشه های اسلامی متبلور نما ند. فهم و درک تحلیلی معماری اصیل اسلامی ایران مبتنی بر درک عمیق و بنیادین اهداف طراحی در معماری قدسی است. مساله و موضوع مطرح برای تحقیق در این خصوص، این است که اندیشه و معنا چگونه با طی مراحل طراحی کالبد معماری، تجلی عینی می یابد این پژوهش از طریق بررسی منابع کتابخانه ای، در زمینه تحلیل معماری بناهای اسلامی، به روش توصیفی- تحلیلی و با بررسی کلیه متغیرهای موثر مورد تایید اسلام، نمونه موردی عناصر کالبدی مسجد جامع اصفهان، به قصد تعیین پاسخ مساله مطرح فوق، مورد پژوهش قرار گرفته است. دستاوردهای این پژوهش مدعی بر اثبات این ادعا است که هنر معماری اسلامی ا یران جلوه گاه تحقق امر قدسی در کالبد فیزیکی هنر اسلامی در عین تامین نیازهای اجتماعی در صورت و معنی است. با رعا یت اصل یکپارچگی وحدت در عین کثرت، در عمل کرد لازم مساجد جامع ایران اسلامی، عملا این اصل اساسی فلسفی در ضمن ماهیت محفوظ بنای مساجد جامع ایرانی به گون ه ای هنرمندانه و هوشمندانه نهادینه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.