رتبهبندی تاثیر مولفههای تعهد سازمانی بر سلامت سازمانی (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبهبندی تاثیر مولفههای تعهد سازمانی بر سلامت سازمانی (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همدان) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبهبندی تاثیر مولفههای تعهد سازمانی بر سلامت سازمانی (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبهبندی تاثیر مولفههای تعهد سازمانی بر سلامت سازمانی (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبهبندی تاثیر مولفههای تعهد سازمانی بر سلامت سازمانی (مورد مطالعه: سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همدان) :

تعداد صفحات : ۲۴

امروزه منابع انسانی سرمایهای گرانبها برای سازمان به شمار میرود و از نقشی حیاتی در تحقق اهداف آن برخوردار است. کارکنان سازمانهایی که از سلامت سازمانی برخوردارند متعهد، وظیفه شناس و سودمندند و از روحیه و عملکرد زیادی برخوردارند. این پژوهش حاضر تاثیر مولفه های تعهد سازمانی (تعهد عاطفی، تعهد مستمر و تعهد هنجاری ) بر مولفه های سلامت سازمانی (یگانگی نهادی، نفوذ مدیر، ساختدهی، ملاحظهگری، روحیه، پشتیبانی منابع و تاکید علمی) را بررسی و رتبه بندی کرده است. این تحقیق از نوع کاربردی، کمی، مقطعی، توصیفی _ پیمایشی و همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همدان تشکیل میدهند که با روش نمونه گیری تصادفی ۱۴۵ نفر آنها به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار جمعآوری داده ها پرسشنامهای استاندارد بوده است. برای بررسی فرضیات تحقیق از آزمون همبستگی پیرسون، آزمون فریدمن و آزمون تی تک نمونه ای با کمک نرم افزار اس.پی.اس.اس. استفاده شده است. تحلیل داده ها نشان داد رابطه مستقیم و معنادار بین همه مولفه های تعهد سازمانی و سلامت سازمانی وجود داشته است . همچنین تعهد عاطفی بیشترین تاثیر و تعهد هنجاری کمترین تاثیر را بر مولفه های سلامت سازمانی دارد. در پایان نیز با توجه به نتایج به دست آمده پیشنهادهایی برای بهبود تعهد و سلامت سازمانی در سازمان مورد مطالعه ارایه شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.