شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه بازار فرش دست باف ایران در بازارهای جهانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه بازار فرش دست باف ایران در بازارهای جهانی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه بازار فرش دست باف ایران در بازارهای جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه بازار فرش دست باف ایران در بازارهای جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل توسعه بازار فرش دست باف ایران در بازارهای جهانی :

تعداد صفحات : ۳۰

هدف از این تحقیق شناسایی عوامل توسعه بازار فرش دستباف ایران در بازارهای جهانی و رتبه بندی این عوامل است. کلا ۱۲۰ نفر از خبرگان فرش و صادرکنندگان فرش در برآورد شرکت داشتند. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش علی از شاخه پیمایشی است که ابزار گردآوری پرسش نامه و ملاک انتخاب جامعه آماری در دسترس بودن افراد و ویژگی های آنها بوده است. این تحقیق با استفاده از آمار توصیفی (جدول توزیع فراوانی، نمودار، شاخص های آماری) و آمار استنباطی (آزمون کولموگروف اسمیرنف، آزمون T آزمون فریدمن، آزمون کروسکال والیس، آنالیز فاکتور) به بررسی ارتباط میان متغیرها پرداخته و ضمنا برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و انجام آزمون های فوق از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که شناسنامه دار کردن فرش دست باف سبب توسعه بازار فرش دست باف می گردد. افزایش تبلیغات رابطه مثبتی با توسعه بازار فرش دستباف دارد. شناسایی خواسته های مصرف کنندگان فرش دست باف سبب توسعه بازار فرش دست باف می گردد. آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک رابطه معنی داری با توسعه بازار فرش دست باف دارد. وجود یک برند برای فرش دستباف سبب توسعه بازار فرش دستباف می گردد. همچنین مشخص شد که اهمیت متغیرهای پژوهش به ترتیب عبارتند از: تبلیغات، شناسایی خواسته های مصرف کنندگان، وجود یک برند، آشنایی صادر کنندگان با تجارت الکترونیک، شناسنامه دار کردن.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.