دوفضایی شدن جهان بازی ها و اولویت های ارزشی کاربران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دوفضایی شدن جهان بازی ها و اولویت های ارزشی کاربران دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دوفضایی شدن جهان بازی ها و اولویت های ارزشی کاربران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دوفضایی شدن جهان بازی ها و اولویت های ارزشی کاربران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دوفضایی شدن جهان بازی ها و اولویت های ارزشی کاربران :

تعداد صفحات : ۳۲

دوفضایی شدن زیست جهان معاصر بر ضرورت بازمهندسی تغییرات نوظهوری که در ترکیب و سرشت حیاتاجتماعی ایجاد شد هاست، اذعان دارد، تغییراتی که برآیند منطقی دوظرفیتی شدن جهان دوفضایی شده است. دراین میان، در پرتوی چنین توسعه واقعی مجازی است که م یتوان از بازی های رایان های در کنار بازی هایسنتی نام برد و از توسعه قلمروی مطالعات صنعت بازیها در دو فضای واقعی و مجازی سخن به میان آورد. بایدتوجه داشت که گسترش قلمروی مطالعات بازی ها بر اساس دوظرفیتی شدن صنعت بازیها، تنها محدود به ظهوربازی های رایانه ای جدید و یا تغییر و بازآرایی و گسترش بازی های سنتی در فضایی جدید نیست و باید دیگرظرفیت های فضای مجازی را که می توانند زمینه مطالعاتی در نظر گرفته شوند، مورد توجه قرار داد و از ظرفیت هایآنها در حوزه های تحقیقاتی استفاده کرد. در این مقاله با توجه به مسیله مورد بررسی که اولویت سنجی ارزشیکاربران وب گاه های اجتماعی و کاربرمحور در ارتباط با بازی های رایانه ای است، از میان سازه های فضای مجازی،فضای وب گاه ها مورد توجه قرار دارد. براین اساس، در این مقاله استخراج، دسته بندی و تحلیل اطلاعات ازداده های مرتبط با نیازهای کاربران از وب گاه های اجتماعی و کاربرمحور بر اساس وب گاه های اجتماعی در ارتباطبا بازی های رایانه ای در دو مرحله صورت می گیرد: الف. شناسایی وبگاه های اجتماعی و کاربرمحور در ارتباط بابازی های رایانه ای؛ و ب. فراتحلیل کیفی وب گاه های بازی های رایانه ای.روش شناسی مورد استفاده برای مطالعه موضوع مورد مطالعه، روش فراتحلیل کیفی است که در آن نظرکاربران انجمن های اینترنتی مقوله بندی شده و سپس تحلیل می شود. یافته های این مطالعه نشان میدهد کهاولویت ها و انتظارات بازیکنان از بازی های رایانه ای در سطح ارزشی، ظرفیتی و محتوایی قابل تقسیم است وبر اساس پیشرفت فناوری وب، روند بازی های رایانه ای در آینده به سمت یکپارچگی دنیای بازی ها با زندگیواقعی و همه جا حاضربودن و همه جا ممکن بودن بازی ها در حرکت است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.