تسهیل تجارت بانکی با بکارگیری مدل های مکان یابی برای دستگاه های خودپرداز (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر بوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تسهیل تجارت بانکی با بکارگیری مدل های مکان یابی برای دستگاه های خودپرداز (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر بوشهر) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تسهیل تجارت بانکی با بکارگیری مدل های مکان یابی برای دستگاه های خودپرداز (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تسهیل تجارت بانکی با بکارگیری مدل های مکان یابی برای دستگاه های خودپرداز (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تسهیل تجارت بانکی با بکارگیری مدل های مکان یابی برای دستگاه های خودپرداز (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر بوشهر) :

تعداد صفحات : ۱۷

از میان کاربری ها و خدمات موجود در شهر، توزیع و مکان یابی بهینه ی دستگاه های خودپرداز بانک ها به دلیل اهمیت روزافزون به گسترش و افزایش جمعیت شهرها، نحوه ارایه خدمات به مردم از موضوعات مهم به شمار می آید. انتخاب بهترین مکان برای دستگاه های خودپرداز تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون جمعیت، مجاورت با سایر تسهیلات شهری، نظام ترافیک، رقبا، قوانین و مقررات قرار دارد. این پژوهش به دنبال تعیین مکان مناسب دستگاه های خودپرداز بوده تا به گونه ای که تمام تقاضای مشتریان در سطح شهر بوشهر پاسخ داده شود. از این رو این پژوهش توصیفی – تحلیلی و با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی در محیط فازی و همچنین با بهره گیری از روش های کمی تحقیق در عملیات و مدلسازی ریاضی مکان های مورد نظر را جهت استقرار دستگاه های خودپرداز تعیین نموده و ضمن اولویت بندی آنها، این مناطق را از نظر معیارهای مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد. نتایج پژوهش نشان می دهد که ضمن استقرار دستگاه های خودپرداز بانک ملت در سطح شهر بوشهر، الگوی پراکندگی این دستگاه ها مناسب نبوده و عملا برخی از این دستگاه ها از کاربری های لازم برخوردار نیستند (در حال حاضر تعداد ۲۱ دستگاه در سطح بوشهر فعال می باشند). بنابراین با بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی در محیط فازی و همچنین ترکیب نتایج خروجی آن با روش تخصیص خطی و استفاده از نظرات کارشناسان حوزه بانکداری، یازده منطقه شناسایی و اولویت بندی گردید تا تمام نقاط شهر بوشهر تحت پوشش قرار گیرند و شهروندان دسترسی راحت و سریع به این دستگاه ها داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.