شبیه سازی عددی گرما درمانی سیال مغناطیسی، با استفاده از میدان مغناطیسی متغیر، تحت تاثیر انتقال حرارت جابه جایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی گرما درمانی سیال مغناطیسی، با استفاده از میدان مغناطیسی متغیر، تحت تاثیر انتقال حرارت جابه جایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی گرما درمانی سیال مغناطیسی، با استفاده از میدان مغناطیسی متغیر، تحت تاثیر انتقال حرارت جابه جایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی گرما درمانی سیال مغناطیسی، با استفاده از میدان مغناطیسی متغیر، تحت تاثیر انتقال حرارت جابه جایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی گرما درمانی سیال مغناطیسی، با استفاده از میدان مغناطیسی متغیر، تحت تاثیر انتقال حرارت جابه جایی :

تعداد صفحات : ۱۶

در این تحقیق، تحلیل عددی در ارتباط با اثر گرمادرمانی (افزایش دمای بدن) با استفاده از نانوذرات مغناطیسی فریت پلاتینیوم و در شرایط متغیر میدان مغناطیسی برای درمان سرطان پوست انجام شده است. حل عددی برای تحلیل مسیله انتقال گرمای زیستی و همچنین القای مغناطیسی در تومور استوانه ای پوست، درون بافت سالم با در نظر گرفتن تبخیر سطحی پوست و انتقال حرارت جابجایی سطح پوست ارایه گردیده است. نتایج کار با مطالعات پیشین مقایسه شده، صحت نتایج عددی تایید می شود. معادله انتقال حرارت زیستی برای پیش بینی افزایش دما با توجه به مشخصه های نانوذرات مغناطیسی، میدان مغناطیسی و خصوصیات بافت و شرایط محیطی به کار می رود. نتایج نشان می دهد که بین پارامترهای موثر بر تغییر دما، تغییرات قطر اهمیت بیشتری داشته، تاثیر فراوانی در گرمادرمانی دارد. همچنین از نتایج کار مشخص شده که با افزایش ضریب انتقال گرمای جابجایی، میدان دمایی در راستای محوری (ارتفاع از سطح پوست) بافت کاهش یافته، از اثرات گرمادرمانی کاسته می شود؛ بنابراین گرمادرمانی در شرایط جابه جایی آزاد محیطی موثرتر است. همچنین با تغییرات مقدار ضریب انتقال حرارت جابه جایی، محل بیشینه دما درون تومور تغییر می کند. همچنین مشخص شده میزان تبخیر سطحی پوست، تاثیر کمی در فرایند گرما درمانی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.