بررسی مقایسه ای مهارت تشخیص قافیه در کودکان نارساخوان ۷-۹ ساله با کودکان طبیعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مقایسه ای مهارت تشخیص قافیه در کودکان نارساخوان ۷-۹ ساله با کودکان طبیعی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مقایسه ای مهارت تشخیص قافیه در کودکان نارساخوان ۷-۹ ساله با کودکان طبیعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای مهارت تشخیص قافیه در کودکان نارساخوان ۷-۹ ساله با کودکان طبیعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مقایسه ای مهارت تشخیص قافیه در کودکان نارساخوان ۷-۹ ساله با کودکان طبیعی :
تعداد صفحات : ۸
هدف این مقاله، مقایسه مهارت تشخیص قافیه در کودکان نارساخوان ۷-۹ ساله با همسالان طبیعی شان می باشد. روش بررسی: در این مطالعه با استفاده از آزمون آگاهی واج شناختی، ۱۵ کودک نارساخوان ۷-۹ ساله از نظر مهارت تشخیص قافیه با ۱۵ کودک که از لحاظ سن و جنس با آن ها تطبیق یافته بودند، مورد مقایسه قرار گرفتند. یافته ها: میانگین نمره آزمون مهارت تشخیص قافیه درکودکان شرکت کننده در مطالعه ، در کودکان نارساخوان ۶/۴۷±۱/۶۴ و در کودکان معمولی ۸/۷۳±۱/۵۳ بود. میانگین نمره آزمون مهارت تشخیص قافیه درکودکان نارساخوان بطور معناداری ازکودکان معمولی کمتر بود t=3/90, p=0/001 نتیجه گیری: نتایج این پژوهش نشان می دهد که تفاوت معناداری در مهارت تشخیص قافیه بین کودکان نارساخوان و همتایان طبیعی آنها وجود دارد.کودکان نارساخوان میانگین نمرات کمتری را نشان می دهند و در این مهارت دچار نقص می باشند
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.