دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد ویژگی های خاص مدرسین بالینی، سال ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد ویژگی های خاص مدرسین بالینی، سال ۱۳۹۴ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد ویژگی های خاص مدرسین بالینی، سال ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد ویژگی های خاص مدرسین بالینی، سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد ویژگی های خاص مدرسین بالینی، سال ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات : ۱۳

مقدمه و هدف: آموزش بالینی فعالیتی است که سبب تسهیل یادگیری در محیط های بالینی میشود. در این پروسه، دانشجویان به همراه مدرسان بالینی خود فعالیت میکنند. این مطالعه با هدف تعیین دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی در مورد مورد ویژگیهای خاص مدرسین بالینی اجرا گردید.مواد و روشها: این مطالعه از نوع مقطعی بود. جامعه مورد بررسی، دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه های علوم پزشکی کردستان و آزاد اسلامی سنندج بودند که از بین آنها ۶۶۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسش نامه ای دو بخشی بود. بخش اول آن مشخصات دموگرافیک نمونه های مورد بررسی و بخش دوم آن ۴۷ سیوال شامل گویه های موثر بر شخصیت فردی و شایستگی حرفه ای از نظر دانشجویان پرستاری و مامایی بود. برای جمع آوری داده ها از روش طبقهبندی سهمیهای استفاده گردید. داده های جمع-آوری شده با نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای بررسی رابطه بین متغیرها از آزمونهای آماری من ویتنی و کروسکال والیس استفاده گردید.یافته ها: بیشترین و کمترین نمره میانگین بدست آمده با ۴/۷۴±۱/۳۲ و ۴/۳۷±۱/۱۸ به ترتیب مربوط به شخصیت فردی و شایستگی حرفه ای بود. نمره میانگین دانشجویان دختر بالاتر از دانشجویان پسر بود و این تفاوت از نظر آماری معنی دار بود .(p<0/001) بین وضعیت تاهل و حیطه های توانایی تدریس (p=0/02)، ارزشیابی (p=0/03) و ارتباطات بین فردی (p=0/04) تفاوت آماری معنیدار مشاهده گردید.نتیجه گیری: نتایج این مطالعه بیانگر آن است که مربیان بالینی بایستی از ویژگی هایی مثل شخصیت فردی مناسب و شایسته، توانایی تدریس خوب، شایستگی حرفه ای قوی، توان ارتباطی بالا و ارزشیابی مناسب دانشجویان برخوردار باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.