تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی:بررسی و مقایسه ی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی:بررسی و مقایسه ی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی:بررسی و مقایسه ی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی:بررسی و مقایسه ی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به عنوان ابزاری برای بازاریابی:بررسی و مقایسه ی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا :

تعداد صفحات : ۳۳

تحقیق حاضر به منظور بررسی و مقایسه ی وبسایت باشگاه های حرفهای فوتبال اروپا، آسیا و ایران از لحاظ ارایهی خدمات آنلاین به هواداران تیم، از طریق وبسایت رسمی باشگاه و اتخاذ استراتژی های بازاریابی آنلاین توسط این باشگاه ها انجام گرفت. به این منظور، وبسایت رسمی تمامی تیمهای حاضر در مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۱۶ تیم، جام قهرمانان آسیا ۱۶ تیم و لیگ برتر ایران ۱۸تیم مورد بررسی قرار گرفت. ابزار تحقیق، چک لیست محقق ساخته ای بود که روایی آن به تایید متخصصان و اساتید مدیریت ورزشی رسیده بود. نتایج تحقیق نشان داد که باشگاه های ایرانی کمترین خدمات آنلاین را ارایه می کردند (میانگین ۴/۷۴ از (۲۰ و کمترین استفاده را از وبسایت باشگاه برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود می نمودند میانگین ۱/۱۹ از ۲۰؛ ارایه خدمات آنلاین و اتخاذ استراتژیهای بازاریابی آنلاین ارتباطی با نتایج کسب شده توسط باشگاه های فوتبال نداشت و در میان باشگاه های اروپایی، بین ارایه خدمات آنلاین و استفاده از استراتژیهای بازاریابی آنلاین ارتباط معنی داری وجود داشت .(P<0/035 ) به عبارت دیگر، ارایه ی خدمات آنلاین مقدمه ای برای فروش محصولات و خدمات باشگاه و کسب درآمد بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.