رابطه خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی و روش های مدیریت کلاس های تربیت بدنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی و روش های مدیریت کلاس های تربیت بدنی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی و روش های مدیریت کلاس های تربیت بدنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی و روش های مدیریت کلاس های تربیت بدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی و روش های مدیریت کلاس های تربیت بدنی :

تعداد صفحات : ۱۸

پژوهش حاضر رابطه خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی و روشهای مدیریت کلاس آنان را بررسی میکند. از مجموع ۱۷۸ نفر معلم تربیت بدنی مرد و زن در مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان رشت ۱۰۷) نفر زن و ۷۱ نفر)، ۱۴۸ نفر در این پژوهش شرکت کردند ۸۲) درصد). برای انجام پژوهش از پرسشنامه خودکارآمدی ۱۶ سوالی جفری جی مارتین (۲۰۰۳) در چهار بعد دانش آموز، فضا، زمان و سازمان و پرسشنامه ۲۰ سوالی روش های مدیریت کلاس های تربیت بدنی مک کورماک (۱۹۹۷) با گزینه های پنج ارزشی لیکرت استفاده شد. ثبات درونی این پرسشنامه ها، با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۶ و ۰/۸۰ محاسبه و تایید شد. داده های تحقیق با استفاده از آزمون های کولموگروف – اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن، t مستقل و همچنین آزمون یومن ویتنی در سطح معنی داری P 0/05 تحلیل شدند. نتایج نشان میدهد بین خودکارآمدی معلمان و روش مدیریت پیشگیرانه آن ها رابطه منفی و معنی داری وجود دارد (R= -0/23)، ولی رابطه خودکارآمدی معلمان با مدیریت حمایتی و مدیریت اصلاحی معنی دار نیست. همچنین بینبعد رفتار دانش آموزان در خودکارآمدی و سه روش مدیریت پیشگیرانه (R= 0/21) ، حمایتی (R= 0/33) و اصلاحی معلمان (R= 0/16) رابطه مثبت و معنیداری مشاهده میشود، در حالی که بینبعد فضا با روش مدیریت اصلاحی و مدیریت پیشگیرانه معلمان رابطه معنیداری وجود ندارد. همچنین، نتایج پژوهش نشان میدهد بینبعد فضا و روش مدیریت حمایتی معلمان (R= -0/16)،بعد زمان و همه روش های مدیریت معلمان R= -0/38) تا ( R= -0/22 وبعد سازمان و روش مدیریت پیشگیرانه (R= -0/60) رابطه منفی و معنی دار وجود دارد. در نهایت، یافته های پژوهش نشان میدهد بین ابعاد خودکارآمدی معلمان تربیت بدنی (رفتار دانش آموزان، زمان، فضا و سازمان) و همچنین روش های مدیریت آن ها در کلاس های تربیت بدنی (روش مدیریت اصلاحی، پیشگیرانه و حمایتی) در دو مقطع راهنمایی و متوسطه تفاوت معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.