عامل های موثر بر انتخاب نوع راهبرد بازاریابی محصولات صنایع غذایی در مراحل رشد و معرفی محصول مطالعه موردی شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عامل های موثر بر انتخاب نوع راهبرد بازاریابی محصولات صنایع غذایی در مراحل رشد و معرفی محصول مطالعه موردی شهر مشهد دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عامل های موثر بر انتخاب نوع راهبرد بازاریابی محصولات صنایع غذایی در مراحل رشد و معرفی محصول مطالعه موردی شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عامل های موثر بر انتخاب نوع راهبرد بازاریابی محصولات صنایع غذایی در مراحل رشد و معرفی محصول مطالعه موردی شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عامل های موثر بر انتخاب نوع راهبرد بازاریابی محصولات صنایع غذایی در مراحل رشد و معرفی محصول مطالعه موردی شهر مشهد :

تعداد صفحات : ۲۸

امروزه شرکتهای موفق با توجه به رقابت بالا در عرصه تولید و مصرف، بیشترین منابع و توان رقابتی خود را در راه کسب سود بیشتر با انتخاب راهبردهای بازاریابی مناسب قرار میدهند. داشتن راهبرد مناسب بازاریابی برای افزایش فروش و سودآوری بیشتر در مراحل مختلف چرخه عمر محصول موضوعی ضروری است که کمتر در دیگر پژوهشها به این موضوع پرداخته شده است. این پژوهش با هدف ارزیابی عاملهای موثر بر انتخاب راهبردهای بازاریابی صنایع غذایی ایران در مراحل معرفی و رشد محصول صورت گرفته است. داده های این پژوهش از توزیع و تکمیل پرسشنامه از ۸۸ شرکت فعال در صنایع غذایی شهر مشهد در سال ۱۳۹۴ فراهم شده است. برای دستیابی به هدف پژوهش از الگوی لاجیت چند جملهای بهره گرفته شد. نتایج به دست آمده از برآورد آزمون راست نمایی و والد در دو مرحله معرفی و رشد محصول نشان میدهندکه امکان ترکیب گروه های راهبردهای بازاریابی وجود ندارد و آزمون هاسمن گویای این امر است که سه گروه راهبردهای بازاریابی مستقل از هم میباشند. همچنین نتایج به دست آمده از برآورد مدل لاجیت چند جملهای نشان داد که متغیرهای سن، پیشینه کار مدیر، تحصیلات، نوع محصول و نشان تجاری در مراحل معرفی و رشد از نظر اثرگذاری در نوع راهبرد انتخابی معنادار بوده است. با توجه به اثرگذاری مثبت متغیر نشان تجاری بر نوع راهبرد انتخابی، پیشنهاد میشود که شرکتهای فعال در حوزهی صنایع غذایی از آغاز به ایجاد و در ادامه به تقویت نشانهای تجاری معتبر در عرصه ملی و جهانی اقدام کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.