تاثیر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تبلیغات بر تعادل بازارهای چندگانه فرآورده های لبنی :

تعداد صفحات : ۳۲

تبلیغات به عنوان اساسی ترین روش ترغیب و تشویق افراد به مصرف کالا یا خدمات جدید و یا افزایش مصرف کالاها و خدمات قدیمی در علم بازاریابی مطرح است. شیر و فرآورده های آن به عنوان کالاهای اساسی، از مهمترین کالاهای بهداشتی و سلامت بخش میباشند که همواره افزایش مصرف آن از دغدغه های اصلی دولتها به ویژه در ایران به شمار آمده است. در این پژوهش به بررسی تاثیر تبلیغات فرآورده های لبنی (شیر فرآوری شده و پنیر) بر عرضه و قیمت شیرخام و از آن رو به تعیین مازاد رفاه تولیدکننده در سطح مزرعه پرداخته شده است. سپس سطح بهینه بودجه تبلیغات عمومی فرآورده های لبنی به منظور بالا بردن سطح مصرف شیر و افزایش مازاد رفاه تولیدکنندگان شیرخام برای دوره ۱۳۹۳-۱۳۸۹ با استفاده از الگوی چندسطحی تعادل بررسی شده است. نتایج نشان داد که تاثیر تبلیغات شیر فرآوری شده بر عرضه شیرخام در سطح مزرعه مثبت است و کشش آن از ۰/۰۰۸۷۶ تا ۰/۰۹۲۴۴ در تغییر میکند. همچنین، نرخ بهینه تبلیغات شیر فرآوری شده دارای میانگینی از ۳/۷۸ تا ۲۰/۸۵ درصد میباشد. یعنی تولیدکنندگان شیر فرآوری شده بین حدود ۴ تا ۲۱ درصد از فروش شیر خود را بایستی صرف تبلیغات عمومی شیر کنند تا میزان مازاد رفاه تولیدکنندگان در سطح مزرعه بیشینه شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.