برآورد تابع های تقاضای محصولات کشاورزی ایران با استفاده ازروش برنامه ریزی ریاضی (کاربرد روش بیشترین بی نظمی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برآورد تابع های تقاضای محصولات کشاورزی ایران با استفاده ازروش برنامه ریزی ریاضی (کاربرد روش بیشترین بی نظمی) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برآورد تابع های تقاضای محصولات کشاورزی ایران با استفاده ازروش برنامه ریزی ریاضی (کاربرد روش بیشترین بی نظمی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برآورد تابع های تقاضای محصولات کشاورزی ایران با استفاده ازروش برنامه ریزی ریاضی (کاربرد روش بیشترین بی نظمی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برآورد تابع های تقاضای محصولات کشاورزی ایران با استفاده ازروش برنامه ریزی ریاضی (کاربرد روش بیشترین بی نظمی) :

تعداد صفحات : ۲۸

توابع تقاضای ۳۵ محصول عمده ی کشاورزی، در قالب ۱۴ گروه کالایی در سطح کشور برآورد، و کشش قیمتی خودی و متقاطع تقاضا برای این گروه از کالاها محاسبه شد. داده های مورد نیاز از میانگین قیمت و تجمیع داده های مربوط به اندازه ی مصرف محصولات کشاورزی ایران در سال ۱۳۸۷ به دست آمد. نتایج نشان داد که مقدار تقاضای بیشتر گروه ها نسبت به تغییرات قیمت کم کشش است. از سوی دیگر، چون این مدل بزرگترین بخش از محصولات کشاورزی است، بایک مدل تعادل در بخش کشاورزی همسان است. بر این اساس، تغییر در اندازه ی مصرف هر گروه کالا باید بر اندازه ی مصرف دیگر گروه ها اثر داشته باشد. بنابراین، علامت بیشتر کشش های متقاطع مثبت شده است، و این گویای رابطه ی جانشینی میان بیشتر گروه های کالایی است. به دیگر سخن، مصرف کنندگان با کاهش اندازه ی یک گروه کالای کشاورزی در سبد مصرفی خود، محصولات گروه های دیگر را جایگزین آن مینمایند. مقایسه ی نتایج به دست آمده در این تحقیق با نتایج بررسیهای پیشین در ایران، استفاده از روش بیشترین بینظمی برای برآورد توابع را به عنوان گزینه یی مناسب در کنار روشهای اقتصاد سنجی جای میدهد. به ویژه در هنگامی که داده های کافی در دست نیست، و یا جمع آوری داده های آماری کافی به صرف وقت و هزینه ی فراوان نیاز دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.