بهینه سازی توالی فعالیت های نگه داری و تعمیرات پیشگیرانه برای یک سیستم چند مولفه یی تعمیرپذیر با ساختار سری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی توالی فعالیت های نگه داری و تعمیرات پیشگیرانه برای یک سیستم چند مولفه یی تعمیرپذیر با ساختار سری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی توالی فعالیت های نگه داری و تعمیرات پیشگیرانه برای یک سیستم چند مولفه یی تعمیرپذیر با ساختار سری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی توالی فعالیت های نگه داری و تعمیرات پیشگیرانه برای یک سیستم چند مولفه یی تعمیرپذیر با ساختار سری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی توالی فعالیت های نگه داری و تعمیرات پیشگیرانه برای یک سیستم چند مولفه یی تعمیرپذیر با ساختار سری :

تعداد صفحات : ۱۲

در این مقاله، مدلی برای بهینه سازی توالی فعالیت های نگه داری و تعمیرات پیشگیرانه برای یک سیستم چند مولفه یی تعمیرپذیر با ساختار سری ارایه شده است. نرخ خرابی مولفه های سیستم افزایشی است. فعالیت های نگه داری و تعمیرات (نت) پیشگیرانه شامل انجام سرویس مکانیکی، تعمیر یا تعویض مولفه هاست. عدم انجام فعالیت نت پیشگیرانه نیز به عنوان یک گزینه در نظر گرفته شده است. فعالیت های نت پیشگیرانه در فواصل زمانی یا دوره های ثابت انجام می شود. در صورت توقف ناگهانی سیستم قبل از رسیدن به انتهای دوره، نت اصلاحی انجام خواهد شد. هدف، تعیین فعالیت نت پیشگیرانه بهینه (سرویس مکانیکی، تعمیر، تعویض و یا عدم انجام نت پیشگیرانه) برای هر یک از مولفه های سیستم، در انتهای هر فاصله ی زمانی در یک افق برنامه ریزی مشخص است. یک مدل ریاضی با هدف بیشینه سازی دسترسی پذیری و با در نظر گرفتن محدودیت های اجرایی و هزینه یی، توسعه داده شده است. برای تشریح بهتر مدل پیشنهادی، یک مثال عددی آورده شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.