بررسی کارایی نانو ذرات Fe:TiO2 درحذف رنگزای Cat Blue 41 در محیط آبی با استفاده از تابش نور خورشید : طراحی آزمایش به روش سطح-پاسخ(RSM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کارایی نانو ذرات Fe:TiO2 درحذف رنگزای Cat Blue 41 در محیط آبی با استفاده از تابش نور خورشید : طراحی آزمایش به روش سطح-پاسخ(RSM) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کارایی نانو ذرات Fe:TiO2 درحذف رنگزای Cat Blue 41 در محیط آبی با استفاده از تابش نور خورشید : طراحی آزمایش به روش سطح-پاسخ(RSM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارایی نانو ذرات Fe:TiO2 درحذف رنگزای Cat Blue 41 در محیط آبی با استفاده از تابش نور خورشید : طراحی آزمایش به روش سطح-پاسخ(RSM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کارایی نانو ذرات Fe:TiO2 درحذف رنگزای Cat Blue 41 در محیط آبی با استفاده از تابش نور خورشید : طراحی آزمایش به روش سطح-پاسخ(RSM) :

تعداد صفحات : ۱۶

حفظ محیط زیست بخصوص سلامت محیط آبی در جامعه مدرن امروز امری مهم می باشد. رنگزاها به دلیل ماهیتشان از آلاینده های ظاهری بوده و حتی در غلظت های به نسبت پایین شفافیت و کیفیت زیباییشناختی آبهای سطحی را از بین میبرند. تاکنون از فرایندهای متعددی برای حذف رنگ از پساب استفاده شده است. در این مطالعه بررسی حذف رنگزای Cat Blue 41 از محلولهای آبی با استفاده از نانوذرات اکسید تیتانیم دوپ شده با اکسید آهن در حضور نورخورشید انجام شد. بر مبنای یک مطالعه تجربی-آزمایشگاهی با استفاده از طراحی آزمایش RSM، بررسی تاثیر متغیرهای مستقل شامل pH، غلظت نانو ذره، غلظت اولیه رنگزا، غلظت پراکسید هیدروژن و زمان تماس بر راندمان حذف رنگزا با تعداد ۳۰ تیمار انجام شد. تحلیل مدل پیشنهادی به روش آنالیز واریانس ANOVA انجام شد. مدل پیشنهادی برای میزان راندمان حذف رنگزا از نظر آماری در سطح اطمینان ۹۵ درصد معنی دار بود. نتایج نشان داد افزایش غلظت نانو ذره، زمان تماس و غلظت پراکسید هیدروژن موجب افزایش کارایی میگردد. بهگونهای که افزایش غلظت نانو ذره از ۰/۵ به ۳ گرم در لیتر راندمان از ۸/۶۴ به ۸۸/۹ رسید. همچنین افزایش pH و غلظت اولیه رنگزا موجب کاهش راندمان گردید بهنحوی که با افزایش غلظت رنگزا از ۲۵ به ۲۰۰ میلیگرم در لیتر راندمان از ۶۹/۸ به ۳۵/۵ کاهش یافت. همچنین طراحی آزمایش به نحو مطلوبی فرایند حذف را بهینه میسازد و کاهش تعداد آزمایشها سبب افزایش بازده حذف آلاینده میگردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.