مقایسه تاثیر روش های چند حسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصطلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر روش های چند حسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصطلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر روش های چند حسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصطلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر روش های چند حسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصطلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر روش های چند حسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصطلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان :

تعداد صفحات : ۱۶

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر دو روش آموزش چند حسی و فراستیگ در اصطلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر دوم ابتدایی شهر همدان انجام شد. آزمودنی ها ۴۵ نفر از دانش آموزان نارسا خوان پایه دوم ابتدایی مدارس پسرانه شهر همدان بودند که از این تعداد ۱۵ نفر در گروه آزمایشی چند حسی فرنالد و ۱۵ نفر در گروه آزمایشی ادراک دیداری فراستیگ قرار گرفته و ۱۵ نفر دیگر به عنوان گروه کنترل در نظر گرفته شد. آزمودنی ها از جامعه انتخاب شدند که با توجه به نظر معلمان از طریق چک لیست نارساخوانی و برای همتا سازی و همگنی هوش هر سه گروه، آزمون رین کودکان، استفاده شد. و در اجرای پیش آزمون، گروه آزمایشی چند حسی فرنالد ، در جلسه آموزش روش چند حسی فرنالد و گروه آزمایشی ادراک دیگری هم فراستیگ ، در جلسه آموزش روش ادراک دیگری فراستیگ ، دریافت کردند ولی گروه کنترل هیچ آموزشی دریافت نکرد. برای انجام پیش آزمون و پس آزمون از آزمون فلاح چای ۱۳۷۴ برای هر سه گروه استفاده شد و برای تحلیل یافته ها از تحلیل کوواریانس استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که گروه آموزش دیده با روش چند حسی فرنالد و گروه آموزش دیده با روش ادراک دیداری فراستیگ ، در خواندن، درک معنی جملات و عملکرد خواندم، عملکرد بهتری نسبت به گروه کنترل داشتند. در ضمن، گروه آموزش دیده با روش چند حسی فرنالد در خواندن و درک معنی جملات عملکرد بهتری نسبت به گروه آموزش دیدگان روش ادراک دیداری فراستیگ داشت. روش های آموزشی چند حسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ می تواند موجب بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان پسر نارسا خوان شود و از میان این دو روش، روش چند حسی فرنالد را می توان به عنوان روشی اثربخش تر در بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان به کار برد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.