تحلیل روابط میان عوامل مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین صنعت گاز با رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری فازی و تحلیل مسیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل روابط میان عوامل مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین صنعت گاز با رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری فازی و تحلیل مسیر دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل روابط میان عوامل مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین صنعت گاز با رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری فازی و تحلیل مسیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل روابط میان عوامل مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین صنعت گاز با رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری فازی و تحلیل مسیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل روابط میان عوامل مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین صنعت گاز با رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری فازی و تحلیل مسیر :

تعداد صفحات : ۳۸

با افزایش رقابت پذیری ناشی از جهانی سازی، رقابت سازمانهای امروزی در میان زنجیرهی تامین افزایش یافته و تمام کانالهای زنجیره و سازمانهای خارجی را شامل شده است. دیدگاههای درونسازمانی مرتبط با کیفیت دارای محدودیتهایی میباشد، بنابراین تولیدکنندگان باید توجه خود را به رویکرد های میانسازمانی کیفیت نظیر مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین۱ معطوف نمایند. چراکه بکارگیری مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین، شرکتهای تولیدی را در نیل به نیازهای مشتریان در بازار رقابتی توانمند خواهد ساخت.برای این منظور در این تحقیق پس از شناسایی ساختار مدیریت زنجیره تامین و عملیات مدیریت کیفیت از طریق مرور مفهومی ادبیات، تعریفی مفهومی و جامع از مدیریت کیفیت زنجیره ی تامین ارایه شده و در نهایت با بررسی ابعاد آن، چارچوبی مفهومی شامل ۷عامل اصلی ارایه شد. ارتباط و توالی این عوامل با مدلسازی ساختاری تفسیری فازی مشخص گردید. در این راستا پس از ارزیابی، این عوامل در پنج سطح قرار گرفتند. در ادامه مدل ساختاری بدستآمده، با روش تحلیل مسیرتایید شد.به این ترتیب مدل ارایهشده میتواند چراغ راه صنعت گاز در پیادهسازی مدیریت کیفیت در زنجیره تامین شان و دستیابی به مزایای رقابتی و ارضای هر چه بیشتر نیازهای مشتریان باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.