راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت های پهن باند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت های پهن باند دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت های پهن باند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت های پهن باند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت های پهن باند :

تعداد صفحات : ۵۳

جایگاه تلویزیون که تا پیش از این بیشترین سهم را در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان داشت، حالا با تحولات سریع حوزه رسانه های نوین به جد در معرض تهدید است . هدف اصلی مقاله حاضر شناسا یی راهکارهایی برای استفاده از ظرفیت های پهن باند در ارتقای جایگاه تلویزیون در سبد مصرف رسانه ای مخاطبان است . برای شناسایی این راهکارها با استفاده از روش دلفی کلاسیک به خبرگان حوزه علوم ارتباطات و متخصصانی که در زمینه رسانه های بر بستر پهن باند خبرگی نظری و یا تجربی داشتند، رجوع شد . ۲۱ نفر از ایشان با روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. در این پژوهش دلفی در سه دور اجرا شد که در مرحله اول از طریق روش مصاحبه عمیق و در مراحل بعدی به کمک پرسشنامه محقق ساخته اطلاعات مورد نیاز گردآوری شد. نهایتا اعضای پنل دلفی درباره ۲۱ راهکار که در ۵ بخش ((محتوایی)) و ((مدیریتی)) و ((تکنیکی)) و ((خط مشی گذاری)) و ((تجاری- اقتصادی)) طبقه بند شده بو دند، به اجماع نظر رسیدند . از مهم تر ین راهکارهای محتوایی شناسایی شده می توان به ((تولید محتوای مختص فضای مجازی)) و (( تغییر در مدل خبررسانی)) از مهم ترین راهکارهای مدیریتی به ((مخاطب شناسی بستر پهن باند)) و ((ارتقای سطح سواد رسانه ای کاربران)) از مهم تر ین راهکارهای تکنیکی به ((تحول در حوزه آرشیو)) و ((استفاده از ظرفیت بازخوردگیری برای و اکاوی ویژگی های کاربران)) از مهم ترین راهکارهای خط مشی گذاری به ((تنظیم مقررات روشن)) و ((تعامل بازیگران حوزه پخش فراگیر صوت و تصویر در فضای مجازی)) و از مهم ترین راهکارهای تجاری – اقتصادی به ((خلق ارزش افزوده برای فروش محصولات بیشتر)) و ((ایجاد بستر مناسب برای فروش محصولات)) اشاره کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.