مهم ترین روش های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره ای سرگرمی محور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهم ترین روش های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره ای سرگرمی محور دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهم ترین روش های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره ای سرگرمی محور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهم ترین روش های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره ای سرگرمی محور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهم ترین روش های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره ای سرگرمی محور :

تعداد صفحات : ۴۵

مسیله اصلی پژوهش پیش رو این است که در میدان رقابت تلویزیون های ماهواره ای با شبکه های تلویزیونی داخلی، بخشی از مخاطبان ایرانی، از تلویزیون های داخلی روگردان شده و به رقیب رو آورده اند . ازاین رو، به مطالعه ویژگی های برنامه ها و شیوه های تعامل مهم ترین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان سرگرمی محور با مخاطبان- که منجر به توفیق نس بی آن ها در جذب مخاطب شده – پرداخته شده است تا علل این توفیق، واکاوی شود. با در نظر گرفتن مسیله پژوهش، این پژوهش به دنبال پاسخگویی به این پرسش است که مهم ترین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان سرگرمی محور از چه روش هایی برای جذب مخاطب بهره می گیرند در این تحقیق با مشاهده پیوسته شبکه ها ی تلویزیونی ماهواره ای در مدت اجرای تحقیق (حدود یک سال )، ضبط و تحلیل محتوای کیفی آن ها ، توصیفی از وضع موجود این شبکه ها و رویکردهایی که در قبال مخاطبان خود اتخاذ کرده اند، ارایه شده است . با استفاده از تحلیل محتوای کیفی (تحلیل کنداکتور، موسیقی، وله ها، آنونس ها، تعامل مجریان با مخاطبان، موضوع و محتوای برنامه های ترکیبی، و …)، برنامه های سه شبکه تلویزیونی ماهواره ای که در دوره اجرای این مطالعه، از پرمخاطب ترین شبکه ها بوده اند یعنی شبکه های ، من و تو و جم و ، تری ای فمیلی مطالعه و درباره شیوه های گوناگون جذب مخاطب در این شبکه ها یا دلایل اقبال به برنامه های آن ها تامل شد . این شبکه ها با روش های متعددی برای جلب مخاطبان تلاش کرده اند که مهم ترین آن ها عبارتند از : ۱. تمرکز بر سرگرمی ۲. بهره گیری از زیبایی های ساختار ی ۳. تمرکز بر حضور پررنگ زنان در برنامه ها ۴. تمرکز بر حل مسایل و پاسخگو یی به نیازهای مخاطبان ۵. تمرکز بر فرهنگ و تولیدات هنری عامه پسند ۶. مدیریت کنداکتور (برنامه ریزی پخش) مناسب.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.