نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات : ۳۴

ایجاد نگرش مثبت نسبت به یک نوآوری و پذیرش آن از سوی پذیرندگآن، هدف هر ابداع کننده نوآوری است در سال های اخیر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز کوشیده است تا با دیجیتالی کردن شبکه های تلویزیونی ضمن افزایش و بهبود کیفیت برنامه ها به جذب هرچه بیشتر مخاطبان به رقابت با سایر رسانه ها بپردازد، لذا با عنایت به این نکته، هدف این پژوهش بررسی این مسیله است که مخاطبان شهر نورآباد لرستان چه نگرشی نسبت به دیجیتالی شدن و افزایش شبکه های جمهوری اسلامی ایران می دانند این تحقیق به روش پیمایشی انجام شد و جامعه آماری آن را کلیه افراد بالای که ۱۵ سال ساکن شهر نورآباد لرستان تشکیل می دادند که ۳۸۴ نفر از میان آنها بر اساس فرمول کوکران به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی طبقه بندی شده است نتایج این پژوهش نشان می دهد که ۶۷/۸ درصد مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن و افزایش شبکه ها نگرش مثبت دارند. همچنین رابطه بین نگرش مخاطبان با متغیرهای مستقل مثل دین داری، احساس تعلق آن ها به نظام جمهوری اسلامی ایران نزد آنها اعتبار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران موفقیت برنامه های شبکه استانی، دانشی سبک هایی، مزیت نسبی این نوآوری، تجربه استفاده قبلی و رویت پذیر بودن نتایج استفاده از این نوآوری از دیدگاه مخاطبان، رابطه معنی دار بوده است. به عبارت دیگر این متغیرها می توانند نحوه نگرش نسبت به این فناوری را تعیین کنند. همچنین رابطه بین نگرش متغیرهای مستقلی مثل سن، جنس و تحصیلات پایگاه اجتماعی – اقتصادی و میزان دسترسی به شبکه های ماهواره ای معنی دار نبوده است و این متغیرها نمی توانند تعیین کننده نگرش مخاطبان باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.