آلودگی صوتی در بیمارستان های دولتی شهر ساری (سال ۱۳۹۴)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آلودگی صوتی در بیمارستان های دولتی شهر ساری (سال ۱۳۹۴) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آلودگی صوتی در بیمارستان های دولتی شهر ساری (سال ۱۳۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آلودگی صوتی در بیمارستان های دولتی شهر ساری (سال ۱۳۹۴)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آلودگی صوتی در بیمارستان های دولتی شهر ساری (سال ۱۳۹۴) :

تعداد صفحات : ۶

سابقه و هدف: بیمارستان به عنوان محیط ارایهی خدمات درمانی، تحت تاثیر منابع تولید آلودگی صوتی قرار دارد. این مسیله می تواند از جنبه های بهداشتی و آسایشی بر بیماران و کارکنان تاثیرات منفی داشته باشد. لذا این مطالعه با هدف اندازه گیری شدت صوت در بیمارستان های دولتی شهر ساری انجام گرفت. مواد و روش ها: این مطالعه مقطعی در بهار سال ۱۳۹۴ در چهار بیمارستان دولتی ساری صورت گرفت. با استفاده از صداسنج، تراز فشار صوت در بخش های اتاق عمل، مراقبت های ویژه و اورژانس، در روزهای عادی و تعطیل در دو شیفت(صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ ) اندازه گیری شد. مقادیر آستانه مجاز صوت در روز و شب به ترتیب ۳۵ و ۳۰ دسی بل شبکه A تعریف شدند. یافته ها: بیمارستان امام با میانگین تراز صوت (فرمول در متن اصلی مقاله) دسی بل و بیمارستان فاطمه زهرا با میانگین تراز صوت (فرمول در متن اصلی مقاله) دسی بل به ترتیب پر سر و صدا ترین و کم سر و صدا ترین بیمارستان ها بودند. اتاق عمل بیمارستان بوعلی سینا با شدت صوت ۶۷ دسی بل شلوغ ترین بخش و بخش مراقبت های ویژهی بیمارستان فاطمه زهرا با ۴۶/۵ دسی بل، آرام ترین بخش شناخته شدند. همچنین بین میانگین های تراز صوت اندازه گیری شده در صبح و عصر بیمارستان ها اختلاف معناداری وجود نداشت (p<0/07). نتیجه گیری: بر اساس نتایج، میزان صدا در بیمارستان های ساری بالاتر از حد استاندارد است. اطلاع رسانی و آموزش به پرسنل می تواند نقش مهمی در کنترل صوت و در نتیجه ارتقاء کیفیت خدمات در مراکز درمانی ایفا کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.