مقایسه رابطه بین برنامه ریزی و کارایی در مدارس مقطع متوسطه پسران و دختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه رابطه بین برنامه ریزی و کارایی در مدارس مقطع متوسطه پسران و دختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه رابطه بین برنامه ریزی و کارایی در مدارس مقطع متوسطه پسران و دختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه رابطه بین برنامه ریزی و کارایی در مدارس مقطع متوسطه پسران و دختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه رابطه بین برنامه ریزی و کارایی در مدارس مقطع متوسطه پسران و دختران شهرستان قصرشیرین از دیدگاه معلمان و مدیران در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ :

تعداد صفحات : ۱۷

در باب پیشرفت تحصیلی و کارایی در مدارس و علل و عوامل آن پژوهش های زیادی صورت گرفته است، که یکی از این مولفه ها تاثیر برنامه ریزی بر کارآیی مدارس مقطع متوسطه می باشد. بر این اساس پژوهش حاضر به رابطه برنامه ریزی و کارایی در مدارس مقطع متوسطه پسران و دختران شهرستان قصرشیرین پرداخته است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی و به روش همبستگی انجام گرفته است. جامعه آماری در این تحقیق تعداد معلمان و مدیران پسران و دختران مقطع متوسطه شهرستان قصرشیرین در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ حدود ۳۰۰ نفر بوده. روش نمونه گیری نیز تصادفی ساده بوده که از میان جامعه آماری هرکدام ۱۵ مدیر و ۱۵ معلم به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است. سپس از طریق پرسشنامه سنجشی مشاوره ۴ درجه ای طیف لیکرت مورد بررسی قرار گرفتند. یافته اه نشان داد بین برنامه ریزی و کارایی در مدارس متوسطه رابطه وجود دارد. مولفه برنامه ریزی می تواند موجب بهبود عملکرد و کارایی دانش آموزان مدارس گردد. و همچنین بین دیدگاه معلمان و مدیران مدارس دخترانه و پسرانه نسبت به تاثیر برنامه ریزی بر کارایی مدارس تفاوت معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.