توسعه‌ی روش‌های ضریب انحناء آسیب (C‌D‌F)، تغییر در نرمی (C‌F‌M) و تغییر در انحناء نرمی (F‌C‌M) برای تشخیص آسیب در وسط دهانه‌ی عرشه‌ی پل‌ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه‌ی روش‌های ضریب انحناء آسیب (C‌D‌F)، تغییر در نرمی (C‌F‌M) و تغییر در انحناء نرمی (F‌C‌M) برای تشخیص آسیب در وسط دهانه‌ی عرشه‌ی پل‌ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه‌ی روش‌های ضریب انحناء آسیب (C‌D‌F)، تغییر در نرمی (C‌F‌M) و تغییر در انحناء نرمی (F‌C‌M) برای تشخیص آسیب در وسط دهانه‌ی عرشه‌ی پل‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه‌ی روش‌های ضریب انحناء آسیب (C‌D‌F)، تغییر در نرمی (C‌F‌M) و تغییر در انحناء نرمی (F‌C‌M) برای تشخیص آسیب در وسط دهانه‌ی عرشه‌ی پل‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه‌ی روش‌های ضریب انحناء آسیب (C‌D‌F)، تغییر در نرمی (C‌F‌M) و تغییر در انحناء نرمی (F‌C‌M) برای تشخیص آسیب در وسط دهانه‌ی عرشه‌ی پل‌ها :

تعداد صفحات : ۱۴

روش ضریب انحناء آسیب )C‌D‌F(\پانویس{c‌u‌r‌v‌a‌t‌u‌r‌e d‌a‌m‌a‌g‌e f‌a‌c‌t‌o‌r}، که بر پایه‌ی تغییر در انحناء شکل مودی است، و روش‌های تغییر در نرمی )C‌F‌M(\پانویس{c‌h‌a‌n‌g‌e i‌nf‌l‌e‌x‌i‌b‌i‌l‌i‌t‌y} و تغییر در انحناء نرمی )C‌F‌C‌M(\پانویس{c‌h‌a‌n‌g‌e i‌n f‌l‌e‌x‌i‌b‌i‌l‌i‌t‌yc‌u‌r‌v‌a‌t‌u‌r‌e}، که بر پایه‌ی تغییر در ماتریس نرمی سازه هستند، در شناسایی مقطع طولی آسیب‌دیده در وسط دهانه‌ی عرشه‌ی پل‌ها قادر به تشخیص مقطع طولی آسیب‌دیده نیستند و در برخی موارد، مقطع عرضی آسیب‌دیده را نیز به‌درستی تشخیص نمی‌دهند. در این پژوهش، ابتدا ضعف روش‌های ذکرشده نشان داده شده و سپس روشی جدید برای تشخیص آسیب در عرشه‌ی پل از طریق توسعه‌ی روش‌های مذکور ارائه شده است. برای این منظور، مدل عددی پل ۳ دهانه‌ی بزرگمهر اصفهان، که از طریق آزمایش‌های میدانی تأیید شده و مدل یک پل ۵ دهانه‌ی ۲۵ متری استفاده و آسیب ایجادشده روی عرشه‌ی پل از طریق کاهش مدول کشسانی یک المان در وسط دهانه‌ی مدل پل‌ها تعریف شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.