عوامل موثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت(مطالعه موردی هتل های شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت(مطالعه موردی هتل های شهر اصفهان) دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت(مطالعه موردی هتل های شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت(مطالعه موردی هتل های شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت(مطالعه موردی هتل های شهر اصفهان) :

تعداد صفحات : ۴۰

مقاله حاضر به شناسایی و بررسی یک دسته عوامل اصلی که بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت در هتل های شهر اصفهان موثر هستند می پردازد. هدف مقاله آن است که تاثیر عواملی مانند، ۱- بسته های متنوع اتاق، غذا و نوشیدنی و خدمات دیگر، ۲- موقعیت مکانی هتل، ۳- شهرت نام هتل، – تمرکز بر بازار اتاق ها، ۵- تمرکز بر بازار غذا و نوشیدنی، ا- آمیخته مشتری، ۷- مخارج فرعی مشتری در حوزه های مختلف درآمدی هتل و ۸- ساختار قیمت، را بر قابلیت سود آوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت در هتل های شهر اصفهان بررسی کند. تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی و از شاخه کاربردی است و جامعه آماری پژوهشی را کلیه کارشناسان و مسیولین هتل های شهر اصفهان که در تعامل با مشتریان خود، رویکرد شرکت به شرکت دارند و تعداد آنها در اصفهان ۱۰ هتل می باشد، تشکیل می دهند. که با توجه به یک نمونه اولیه ۱۰ تایی، واریانس بدست آمده از آن و ضریب آلفای کرونباخ (۹۲%)، یک نمونه ۳۲ تایی به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. از ابزارهای کتابخانه ای، پرسشنامه و مصاحبه جهت جمع آوری اطلاعات و داده ها استفاده شده است. فرضیات تحقیق با استفاده از آزمون T در سطح اطمینان ۹۵ درصد مورد بررسی قرار گرفتند. علاوه بر آزمون T، جهت تکمیل نتایج تحقیق از آزمون های دیگری از قبیل ANOVA، توکی، T مستقل و فریدمن نیز استفاده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده، ترتیب اهمیت عوامل موثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت به صورت زیر است: ۱- شهرت نام هتل ۲- موقعیت مکانی هتل ۳- آمیخته مشتری – ساختار قیمت ۵- تمرکز بر بازار اتاق ها ا- بسته های متنوع اتاق، غذا و نوشیدنی و خدمات دیگر ۷- مخارج فرعی مشتری در حوزه های مختلف درآمدی هتل ۸- تمرکز بر بازار غذا و نوشیدنی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.