خدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران) دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران) :

تعداد صفحات : ۴۱

شرکت های کوچک و متوسط، عمده ترین عامل رشد اقتصادی و پیشرفت تکنولوژیک در کشورها بوده اند. پژوهش ها نشان داده است که نیاز شرکت ها به انواع خدمات و همین طور موانع و مشکلات صادراتی که با آنها مواجه هستند بر اساس مرحله صادرات و نوع صنعت تغییر می کند. در این پژوهش از دو روش مطالعه تطبیقی و پیمایشی استفاده شده است. در پژوهش تطبیقی شش کشور آسیایی (ژاپن، چین، مالزی، تایلند، کره جنوبی، و ترکیه) انتخاب شده اند. در تحقیق پیمایشی کلیه ی شرکتهای کوچک و متوسط تولید کننده شکلات جامعه ی آماری را تشکیل داده اند. سپس ۱۵ مدیر در سازمان های ارایه دهنده خدمات درباره خدمات مورد نیاز شرکتهای مذکور مورد پرسش قرار گرفتند. در نهایت الگویی ارایه شده است که از نکات عمده آن الویت بندی گروه های خدمات مورد نیاز شرکت های تولید کننده و سپس زیر گروه های اصلی و فرعی خدمات مورد نیاز شرکتهای تولید کننده، تاسیس مراکز نظر سنجی و ارایه خدمات تخصصی با ایجاد هسته های آموزش، پژوهش و مشاوره در مرکز ارایه خدمات تخصصی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.