اولویت ‎بندی تنگناهای پیش‎روی تعاونی‎های تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت ‎بندی تنگناهای پیش‎روی تعاونی‎های تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت ‎بندی تنگناهای پیش‎روی تعاونی‎های تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت ‎بندی تنگناهای پیش‎روی تعاونی‎های تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت ‎بندی تنگناهای پیش‎روی تعاونی‎های تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی) :

تعداد صفحات : ۱۲

در این پژوهش با استفاده از داده های حاصل از ۱۰۷ نفر از اعضای تعاونی های تولید کشاورزی ، درجه اهمیت تنگناهای پیش روی تعاونی های تولیدی با بهره گیری از معیار آنتروپی بررسی گردید. نتایج نشان می دهد که نبود برنامه ریزی جامع بلندمدت از سوی مدیران و اعضای تعاونی ها در زمینه اقدامات بازاریابی در زمان تولید محصولات و پس از تولید با وزن (۰/۱)، وجود عوامل واسطه ای و دلالان در هنگام فروش محصول از سوی تعاونی ها با وزن (۰/۰۷۲۷) و عدم بکارگیری نیروهای متخصص از سوی تعاونی ها در مقوله خرید و فروش محصول با وزن (۰/۰۶۹۰) به ترتیب به عنوان مهمترین و موثرترین تنگناها در ناکارایی نظام بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی می باشند. با توجه به یافته ها، برگزاری کلا س های آموزشی برای مدیران و اعضای تعاونی ها در رابطه با اصول و روشهای صحیح بازاریابی، اتخاذ سیاست ها و راهبردهای کوتا همدت و بلندمدت حمایتی و هدایتی ویژه از سوی دولت در جهت کاهش فعالیت واسطه های توزیع محصولات کشاورزی و در نهایت حذف آنها، فراهم نمودن زمینه های مناسب برای انتقال تجارب و تخصص تعاونی های تولید کشاورزی موفق در فرایند بازاریابی به سایر تعاونی های تولیدی، و استفاده از نیروهای مجرب و تحصیل کرده در تعاون یها، به عنوان عوامل موثر بر تقویت و قدرت نظام بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی پیشنهاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.