اولویت بندی تنگناهای پیشروی تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اولویت بندی تنگناهای پیشروی تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اولویت بندی تنگناهای پیشروی تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی تنگناهای پیشروی تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اولویت بندی تنگناهای پیشروی تعاونیهای تولید کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر نظام بازاریابی (کاربرد معیار آنتروپی) :
تعداد صفحات : ۱۲
در این پژوهش با استفاده از داده های حاصل از ۱۰۷ نفر از اعضای تعاونی های تولید کشاورزی ، درجه اهمیت تنگناهای پیش روی تعاونی های تولیدی با بهره گیری از معیار آنتروپی بررسی گردید. نتایج نشان می دهد که نبود برنامه ریزی جامع بلندمدت از سوی مدیران و اعضای تعاونی ها در زمینه اقدامات بازاریابی در زمان تولید محصولات و پس از تولید با وزن (۰/۱)، وجود عوامل واسطه ای و دلالان در هنگام فروش محصول از سوی تعاونی ها با وزن (۰/۰۷۲۷) و عدم بکارگیری نیروهای متخصص از سوی تعاونی ها در مقوله خرید و فروش محصول با وزن (۰/۰۶۹۰) به ترتیب به عنوان مهمترین و موثرترین تنگناها در ناکارایی نظام بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی می باشند. با توجه به یافته ها، برگزاری کلا س های آموزشی برای مدیران و اعضای تعاونی ها در رابطه با اصول و روشهای صحیح بازاریابی، اتخاذ سیاست ها و راهبردهای کوتا همدت و بلندمدت حمایتی و هدایتی ویژه از سوی دولت در جهت کاهش فعالیت واسطه های توزیع محصولات کشاورزی و در نهایت حذف آنها، فراهم نمودن زمینه های مناسب برای انتقال تجارب و تخصص تعاونی های تولید کشاورزی موفق در فرایند بازاریابی به سایر تعاونی های تولیدی، و استفاده از نیروهای مجرب و تحصیل کرده در تعاون یها، به عنوان عوامل موثر بر تقویت و قدرت نظام بازاریابی تعاونی های تولید کشاورزی پیشنهاد می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.