ارایه مدل های کمی ارزش گذاری نام و نشان تجاری برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل های کمی ارزش گذاری نام و نشان تجاری برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل های کمی ارزش گذاری نام و نشان تجاری برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل های کمی ارزش گذاری نام و نشان تجاری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل های کمی ارزش گذاری نام و نشان تجاری برند :

تعداد صفحات : ۲۰

اهمیت ارزیابی ارزش علایم تجاری به اهمیت علایم تجاری در استراتژی های بازاریابی شرکت هابرمی گردد. ارزش ویژه برند نقش استراتژیک و مهمی در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات مدیریت استراتژیک شرکت ها دارد. هنگامی که ارزش ویژه برند به طور دقیق اندازه گیری شود معیارمناسبی برای ارزیابی اثرات بلند مدت تصمیمات بازاریابی خواهند بودSimon & Sullivan p.291993 علامت گذاری به شرکتها کمک می کند تا خود را از نظر راهبردی برای آینده تثبیت کرده و با غول های جهانی که بازارهای جهانی را تسخیر کرده اند، به طور موثر رقابت کنند. به هر حال، گسترش علایم تجاری موفق کار ساده ای نیست. علایم تجاری به سرعت استقرار نمی یابند، چون بیشتر شرکتها از تجربه مناسب یا دانش لازم برای گام گذاشتن در این مسیر برخوردار نیستند.)تمپورال، ۲۸۳۱ ،ص ۲۱ ( امروزه شرکتهایی که در بازارهای جهانی فعالیت می کنند بیش ازنیمی از موفقیت های فروش خود را- به خصوص در بین مصرف کنندگان کشورهای در حال توسعه- مدیون نام و نشان تجاری جهانی خود هستند. این درحالی است که بازاریابان شرکتهای ) داخلی کمتر به ارزش نام و نشان تجاری توجه کرده اند.)سیدجوادین، ۲۸۳۱ ،ص ۱۷بنابراین شرکتها باید برای رشد و توسعه حضور خود در بازار به ارزیابی ارزش ویژه نام و نشانتجاری خود در بین مشتریان پرداخته و آن را با ارزش ویژه نام و نشان تجاری شرکتهایی که بیشترین سهم را در بازار رقابتی دارند، مقایسه نمایند تا استراتژی های بازاریابی خود را جهت ایجاد یک برند قوی در بازار و در رقابت با رقبا تدوین نمایند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.