اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههایشهر سنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههایشهر سنندج) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههایشهر سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههایشهر سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش (مطالعهای در دانشگاههایشهر سنندج) :

تعداد صفحات : ۲۲

پژوهشهایی که پیرامون رهبری انجام میشوند، نقش رهبران در مدیریت دانش را علیرغم اهمیتی که برای سازمان دارند، چندان مورد توجه قرار نمیدهند. از سوی دیگر مدیریت دانش و اطلاعات نیز علیرغم اینکه کلید فعالیتهای رهبری هستند، چندان مورد توجه نظریه های رهبری نبوده اند. پژوهش توصفی حاضر درصدد است تا از طریق بررسی ساختار عاملی پرسشنامه رهبری دانش ویتالا ۲۰۰۴ به گسرترش پیوند بین رهبری و مدیریت دانش کمک نمیرد. جامعه اماری شامل کارکنان دانشگاه های ازاد اسلامی واحد سنندج، دانشگاه کردستان و دانشگاه پیام نور سنندج بود ۴۳۴ نفر با درنظر گرفتن نسبت کارکنان در هردانشگاه، نمونهای به احجم ۲۰۴ نیر به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شد. ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه رهبری دانش ویتالا ۲۰۰۴ ۴ بود که روایی و پایایی من تایید شد. جهت تحلیل داده ها از تحلیل عاملی اکتشافی، مزمون t تک نمونهای و تحلیل واریانس یکراهه استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان دادکه ساختار عاملی پرسشنامه رهبری دانش ویتالا ۲۰۰۴ مشتمل بر چهار بعد جهت یابی یادگیری، ایجاد فضای حامایت از یادگیری، حامایت از فرایند یادگیری در سطح فرردی و گروهی، و عمرا در نقش الگو (الگو بودن) با اندکی تغییرات در نحوه ارتباط شاخصها و ابعاد، پذیرفته میشود. یافته ها همچنین نشانداد که ورعیت رهبری دانش در دانشگاههای مورد مطالعه، بالاتر از متوسط بود. با توجه به نتایج بدست ممده بر مبنای یافتههای پژوهش، پرسشنامه رهبری دانش ویتالا ۲۰۰۴ در ایران قابل استفاده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.