بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی کشت زعفران بر خانوارهای روستاییبا تاکید بر کشاورزی پایدار(نمونه مورد مطالعه: دهستان بالا ولایت، شهرستان باخرز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی کشت زعفران بر خانوارهای روستاییبا تاکید بر کشاورزی پایدار(نمونه مورد مطالعه: دهستان بالا ولایت، شهرستان باخرز) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی کشت زعفران بر خانوارهای روستاییبا تاکید بر کشاورزی پایدار(نمونه مورد مطالعه: دهستان بالا ولایت، شهرستان باخرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی کشت زعفران بر خانوارهای روستاییبا تاکید بر کشاورزی پایدار(نمونه مورد مطالعه: دهستان بالا ولایت، شهرستان باخرز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات اقتصادی اجتماعی کشت زعفران بر خانوارهای روستاییبا تاکید بر کشاورزی پایدار(نمونه مورد مطالعه: دهستان بالا ولایت، شهرستان باخرز) :

تعداد صفحات : ۱۶

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی زعفران بر خانوارهای روستایی با روش توصیفی- تحلیلی و توسط مطالعات میدانی و کتابخانه ای صورت گرفته است . جامعه آماری مورد نظر تمام خانوارهای ۱۳ روستای دهستان بالا ولایت شهرستان باخرز N=2908 می باشد که از این میان ۲۷۲ خانوار به صورت تصادفی انتخاب شده اند. پرسشنامه ای جهت گردآوری اطلاعات تنظیم شد و بو اساس جمعیت روستاهای دهستان در روستاها توزیع شد. روایی پرسشنامه توسط اساتید گروه جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و ترویج و اموزش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت. ضریب اعتبار پرسشنامه نیز توسط نرم افزار SPSS برابر با ۰/۸۱ بدست آمد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که شرایط زیست محیطی منطقه برای کشت زعفران مناسب می باشد، زیرا سطح معنی داری هر سه متغیر در نظر گرفته شده شرایط کم آبی منطقه و نیاز کم زعفران به آب ، کیفیت مناسب خاک برای کشت زعفران ، نفصل مناسب برداشتم در سطح یک درصد معنی دار است. مچنین نتیجه آزمون T-Test نشان میدهد که سطح معنی داری برای شاخصض های انسانی، آموزش و ترویج کشت زعفارن و داشتن تجربه و دانش بومی زعفران کاری برابر با ۰/۰۰۰ بدست آمده است در ادامه اثرات مثبت اجتماعی – اقتصادی کشت زعفران بر خاواردهای روستایی به اثبات رسیده است به طوری که درآمد زعفران در مقایسه با سایر محصولات کشاورزی در سطح یک درصد معنی دار است و میانگین بالای ۳/۳۸ و ۳ تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.