بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزاندختر مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزاندختر مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزاندختر مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزاندختر مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزاندختر مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس :
تعداد صفحات : ۵۳
هدف از انجام این بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان بود. جامعه آماری این پژوهش شامل تمامی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ بودند که از ۴۲۵۱ نفر تشکیل شده بودند. نمونه آماری پژوهش با استفاده از روش تصادفی طبقه ای و بر اساس فرمول کوکران تعداد ۳۵۲ نفر برآورد شد. این بررسی به روش توصیفی از نوع همبستگی صورت گرفته و جهت جمع آوری داده ها از سه پرسش نامه استاندارد ویژگی های شخصیتی (مک کری و کاستا، ۱۹۸۵) پیشرفت تحصیلی (فام و تیلور ۱۹۹۹ و انگیزش تحصیلی هارتز ۱۹۸۰ بهره گرفته شد و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون چند متغیره استفاده گردید که نتایج حاصل نشان داد: بین ویژگی های شخصیتی و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر رابطه معنی داری وجود دارد و از آن بین، بعد برون گرایی بیشترین توانایی پیش بینی (توان پیش بینی ۱۴ درصد) پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را دارد. از طرفی دیگر بین ویژگی های شخصیتی و ابعاد آن با انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر نیز رابطه معنی داری وجود داشته و از آن بین، بعد دلپذیر بودن پیش بینی کنندهقوی تری (توان پیش بینی ۱۷ درصد) برای انگیزش تحصیلی دانش آموزان بود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.