تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک و تصویر برند بر رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی: بانک پارسیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک و تصویر برند بر رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی: بانک پارسیان) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک و تصویر برند بر رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی: بانک پارسیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک و تصویر برند بر رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی: بانک پارسیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک و تصویر برند بر رضایتمندی مشتریان(مطالعه موردی: بانک پارسیان) :

تعداد صفحات : ۳۲

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک و تصویر برند بر رضایتمندی مشتریان در بانک پارسیان انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده در آن از نظر هدف کاربردی و از نظر روش به دست آوردن داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک پارسیان در شهر تهران می باشند که از خدمات اینترنت بانک استفاده کرده و طبق اعلام اداره آمار بانک پارسیان، تعداد این مشتریان حدود ۱۵۰ هزار نفر می باشند. مدل تحقیق با نمونه ای متشکل از ۳۸۴ نفر از مشتریانبانک و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی و احتمالی مورد سنجش قرار گرفت. متغیر وابسته تحقیق رضایتمندی مشتریان بوده و متغیرهای مستقل تحقیق کیفیت سایت، اطمینان، قابلیت اعتماد، پاسخگویی، همدلی، امنیت، بررسی مشکلات و تصویر برند می باشند. اطلاعات لازم برای تحقیق حاضر با استفاده از پرسشنامه استاندارد، جمع آوری شد. این اطلاعات در محیط نرم افزاری spss و لییزرل با اعمال آزمون های همبستگی و مدل معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی با توجه به فرضیات تحقیق، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد بین متغیرهای کیفیت خدمات الکترونیک پژوهش و رضایتمندی مشتریان ارتباط مثبت برقرار است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.