سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش کیفیت عملکرد مدیریت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه با استفاده از الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی :

تعداد صفحات : ۲۱

هدف: آشنایی با وضعیت عملکرد مدیریت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه بر اساس الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی است.روش شناسی: پژوهش حاضر از نوع کاربردی و به روش پیمایشی انجام گرفته است. جامعه پژوهش تمامی کارکنان شاغل در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه که ۵۹ بوده اند را دربر می­گیرد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه مورد تایید بنیاد اروپایی برای مدیریت کیفیت استفاده شده و روایی آن ۸۲/۰ به دست آمده است. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند و از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است.یافته ها: یافته ها نشان داد که جمع امتیاز عملکرد مدیریت کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه از ۱۰۰۰ امتیاز الگوی تعالی سازمانی مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی، ۸۲/۴۸۹ امتیاز است. در بین معیارهای نه گانه الگوی تعالی سازمانی، راهبرد و فرآیندها، محصولات و خدمات به ترتیب با کسب ۲/۵۷ درصد (۲/۵۷ امتیاز) و ۶۹/۵۱ درصد (۶۹/۵۱ امتیاز) از وضعیت مطلوب، بیشترین امتیازها را به خود اختصاص داده اند و معیار کارکنان و نتایج مشتریان به ترتیب با کسب ۵۴/۴۴ درصد (۵۴/۴۴ امتیاز) و ۰۸/۴۶ درصد (۱۲/۶۹ امتیاز) از وضعیت مطلوب، کمترین امتیاز را در بین این معیارها کسب نموده اند. به طور کلی، بررسی مدیریت کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه نشان می دهد که عوامل توانمندساز با کسب مجموع ۲۵/۲۵۰ امتیاز از ۵۰۰ امتیاز (۱/۵۱ درصد از وضعیت مطلوب) نسبت به عوامل نتایج با کسب ۵۷/۲۳۹ امتیاز از ۵۰۰ امتیاز (۹/۴۸ درصد از وضعیت مطلوب) از موقعیت بهتری برخوردارند.نتیجه گیری: نتایج این پژهش بیانگر این مطلب است که کیفیت عملکرد مدیریت کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه تا سطح مطلوب فاصله زیادی دارد و در سطح پایینی قرار دارد. با توجه به یافته ها، جهت بهبود سطح مدیریت کیفیت در کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه باید معیارهای کارکنان، نتایج مشتریان، نتایج کارکنان و شراکت ها و منابع را تقویت نمود تا به نتایج قابل قبول دست یافت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.