تحلیل شبه- استاتیک روسازیهای انعطافپذیر بر اساس منحنیهای مرجع مدول برجهندگی بتن آسفالتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل شبه- استاتیک روسازیهای انعطافپذیر بر اساس منحنیهای مرجع مدول برجهندگی بتن آسفالتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل شبه- استاتیک روسازیهای انعطافپذیر بر اساس منحنیهای مرجع مدول برجهندگی بتن آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل شبه- استاتیک روسازیهای انعطافپذیر بر اساس منحنیهای مرجع مدول برجهندگی بتن آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل شبه- استاتیک روسازیهای انعطافپذیر بر اساس منحنیهای مرجع مدول برجهندگی بتن آسفالتی :

تعداد صفحات : ۲۶

بهمنظور در نظرگرفتن تاثیر زمان بارگذاری بر روی سختی مخلوطهای آسفالتی، در روشهای اخیر طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی، ازجمله برنامه ارایهشده در راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی (MEPDG ،(از تحلیل شبه استاتیک با فرض رفتار الاستیک بجای تحلیل دینامیک با فرض رفتار ویسکوالاستیک مصالح آسفالتی استفاده میشود. تحلیل شبه استاتیک معمولا با توجه به منحنی مرجع مدول دینامیکی انجام میشود. با اینوجود تحقیقات گذشته نشان میدهند که مقدار مدول دینامیکی در مقایسه با مدول برجهندگی به علت در نظرگرفتن زمان استراحت در تعیین مدول برجهندگی، همواره مقدار بزرگتری است. به همین دلیل استفاده از مدول دینامیک در تحلیل و طراحی شبه استاتیک روسازی سبب کاهش قابلیت اطمینان میشود. در این مقاله روشی جهت تحلیل شبه استاتیک روسازی با تکیه بر منحنی مرجع مدول برجهندگی برای سه شکل بارگذاری مربعی، نیمسینوسی و مثلثی پیشنهادشدهاست. در این روش منحنی مرجع مدول برجهندگی برای شکلهای مختلف بارگذاری با استفاده از نتایج آزمایش مدول مختلط و بهرهگیری از نظریه ویسکوالاستیک خطی به دست میآید. مقایسه عمر خستگی و شیار شدگی روسازیهای آسفالتی حاصل از تحلیل شبه استاتیک نشان میدهد که در صورت استفاده از منحنی مرجع مدول دینامیک بهجای منحنی مرجع مدول برجهندگی عمر روسازی بسیار بیشتر از مقدار واقعی آن تخمین زده میشود. همچنین مطالعات انجامشده نشان میدهند که برای تحلیل دقیقتر روسازی و در نظر گرفتن شکل پالس بارگذاری و زمان استراحت بر روی سختی لایههای آسفالتی، میتوان از مقادیر مدول دینامیک استفاده نمود با این فرض که برای تعیین فرکانس بارگذاری از رابطه (۲t/1=f (بهجای رابطه (t/1=f (استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.