تجزیه هیدروتایم جوانه زنی بذر شاهافسر (.Lam.) L (officinalis Melilotus ،(خردل وحشی (Hordeum vulgare L.) جو و) Sinapis arvensis L.)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه هیدروتایم جوانه زنی بذر شاهافسر (.Lam.) L (officinalis Melilotus ،(خردل وحشی (Hordeum vulgare L.) جو و) Sinapis arvensis L.) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه هیدروتایم جوانه زنی بذر شاهافسر (.Lam.) L (officinalis Melilotus ،(خردل وحشی (Hordeum vulgare L.) جو و) Sinapis arvensis L.)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه هیدروتایم جوانه زنی بذر شاهافسر (.Lam.) L (officinalis Melilotus ،(خردل وحشی (Hordeum vulgare L.) جو و) Sinapis arvensis L.)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه هیدروتایم جوانه زنی بذر شاهافسر (.Lam.) L (officinalis Melilotus ،(خردل وحشی (Hordeum vulgare L.) جو و) Sinapis arvensis L.) :

تعداد صفحات : ۲۰

جوانهزنی یک جمعیت بذری در پاسخ به کاهش پتانسیل آب با استفاده از مفهوم هیدروتایم مدلسازی میشود. این مدل دارای خروجیهایی است که از نظر فیزیولوژیکی و اکولوژیکی معنیدار میباشند. یکی از پیشفرضهای مدل هیدروتایم، توزیع نرمال پتانسیل آب پایه در میان بذرهای یک جمعیت است. با این حال، این فرض در بسیاری از گونهها مشاهده نمیشود که برآیند آن پیشبینی نادرست جوانهزنی است. در این مقاله مدلی بر مبنای توزیع بتا پیشنهاد میگردد که علاوه بر پیشبینی بسیار مناسب الگوی جوانهزنی از نظر زیستشناختی نیز بر مدل مرسوم برتری دارد. در این پژوهش، جوانهزنی بذر شاهافسر (.Lam.) L (officinalis Melilotus ،(خردل وحشی (.L arvensis Sinapis (و جو (.L vulgare Hordeum (در محدودهای ازپتانسیلهای آب مورد آزمون قرار گرفت و پاسخ جوانهزنی آنها توسط مدل هیدروتایم مبتنی بر دوازده تابع آماری نرمال، بتا، گاما، لوگلجستیک، ویبول، گامبل، بیرنبام-ساندرز، نرمال معکوس، لوگنرمال، لجستیک، ریلی و گاما معکوس توصیف گردید. نتایج نشان داد که پارامترهای برآورد شده با مدل هیدروتایم مبتنی بر توزیع بتا از اطمینان بیشتری نسبت به سایر توزیعها برخوردار بود (AICc برای شاهافسر، خردل وحشی و جو به ترتیب معادل ۶۰/۵۵۶ ،-۷۰/۸۶۴ -و ۲۰/۱۰۳۴ -برآورد شد). بر اساس مدل هیدروتایم بتا، ثابت هیدروتایم و آستانه پتانسیل آب برای شروع جوانهزنی بذر شاهافسر بترتیب ۰۱/۱۴ مگاپاسکال ساعت و ۸۵/۰ -مگاپاسکال، برای خردل وحشی به ترتیب ۳۳/۲۲ مگاپاسکال ساعت و ۹۸/۰ -مگاپاسکال و برای جو بهترتیب ۶۹/۴۸ مگاپاسکال ساعت و ۴۷/۲ -مگاپاسکال برآورد شد. با توجه به انعطافپذیری توزیع بتا، این مدل امکان پیشبینی دقیق جوانهزنی و نیزتعیین توزیع پتانسیل آب پایه را فراهم میآورد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.