اولویت بندی نگرش مدیران مدارس استان خراسان شمالی در زمینه شیوه های تامین منابع مالی آموزش و پرورش با استفاده از فرآیند سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی نگرش مدیران مدارس استان خراسان شمالی در زمینه شیوه های تامین منابع مالی آموزش و پرورش با استفاده از فرآیند سلسله مراتبی AHP دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی نگرش مدیران مدارس استان خراسان شمالی در زمینه شیوه های تامین منابع مالی آموزش و پرورش با استفاده از فرآیند سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی نگرش مدیران مدارس استان خراسان شمالی در زمینه شیوه های تامین منابع مالی آموزش و پرورش با استفاده از فرآیند سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی نگرش مدیران مدارس استان خراسان شمالی در زمینه شیوه های تامین منابع مالی آموزش و پرورش با استفاده از فرآیند سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات : ۴۲

موضوع تامین مالی آموزش از جمله موضوعاتی است که در سراسر جهان با بحران جدی مواجه شده است این بحران از یک سو بر اثر تقاضای فزاینده برای آموزش و از سوی دیگر به دلیل محدودیت عمومی منابع مالی در این بخش پدید آمده است .کشور ما نیز از مجموعه تحولات جهانی در دهههایاخیر جدا نبوده و بحران مالی موجود در بخش آموزش عمومی دنیا در کشور ما نیز آشکار شده است. اختصاص حجم قابل ملاحظه ای از منابع به آموزش عمومی، نیاز فرایند آموزش به منابع بیشتر و ارتباط آموزش با رشد و توسعه کشور و عدالت اجتماعی از جمله دلایل توجه ویژه به موضوع تامین مالیآموزش است. با توجه به محدودیت منابع که واقعیت ناگزیر سازمان هاست عوامل فرعی همسو با عوامل اصلی بایستی اولویت بندی شوند .برای انجام این مهم از یک طرف، شاخص های انتخاب عوامل با مطالعات کتابخانهای و جلسات گروهی مدیران، در ساختار سلسله مراتبیAHP نمود یافت واز طرفی قضاوت مدیران درباره معیارهای انتخاب عوامل، توسط ماتریس مقایسات زوجیAHP انجام پذیرفت. نتایج حاصل از این پژوهش با استفاده از نرم افزار EXCEL ارایه گردیده است که نمایانگربرخی از نقاط ضعف و قوت آموزش و پرورش خراسان شمالی در زمینه بکارگیری روش های تامین مالی می باشد .نتایج بدست آمده از آزمون AHP نشان داد بین متغیرهای اصلی مدل فوق به ترتیب عوامل مشارکت مالی اولیاء، عوامل اختصاص بودجه از ناحیه دولت، عوامل وقف در آموزش وپرورش، عوامل تاسیس مدارس غیر انتفاعی و خصوصی سازی دارای اولویت میباشند. همچنین نتایج حاصل از آزمون نشان داد بین متغیرهای فرعی مدل، میزان تحصیلات والدین در عوامل مشارکت مالی اولیاء، نوع دیدگاه دولت به آموزش و پرورش در عوامل اختصاص بودجه از ناحیه دولت، عواملمعنوی در عوامل عوامل وقف در آموزش و پرورش، نوع نگاه جامعه نسبت به مدارس غیر انتفاعی در عوامل تاسیس مدارس غیر انتفاعی و خصوصی سازی دارای اولویت می باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.