بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان :

تعداد صفحات : ۳۲

هدف اصلی این پژوهش، بررسی و مطالعه انواع و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر اصفهان می باشد. جامعه مورد مطالعه دانش آموزان در مقطع متوسطه ناحیه ۴شهر اصفهان به تعداد ۱۴۲۰ نفر می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه اینمونه ای به حجم ۱۵۰ نفر انتخاب شدند. داده ها از طریق پرسشنامه محقق ساخته به دست آمد. پایایی پرسشنامه با کمک آلفای کرونباخ ۸۷ % محاسبه گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزار spssوجداول توصیفی، آزمون ANOVA آزمون خی دو، ضریب همبستگی پیرسون وآزمون t دو نمونه ای مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است که دانش آموزان قوی، بازی های ماجراجویانه را در اولویت قرار داده اند و دانش آموزان متوسط بازی های جنگی ودانش آموزان ضعیف، بازی های ماجراجویانهرا ترجیح می دهند. بین نوع بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه ی معناداری وجود ندارد(p> ۰.۰۵) بین مدت زمان صرف شده در روز به بازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه معناداری وجود نداردp> ۰.۰۵مهمترین معیار انتخاب بازی ها توسط دانش آموزان مربوط به معیار پرشخصیت بودن است. بین بازی آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد p> ۰.۰۵بین جنسیت دانش آموزان و استفاده از بازی های رایانه ای تفاوت معناداری وجود نداردp> ۰.۰۵ در همه انواع بازهای رایانه ای بین تحصیلات والدین و استفاده از بازی های رایانه ای رابطه ی معناداری وجود ندارد p> ۰.۰۵ بیشترین میزان استفاده از بازی کمتر از یک ساعت ( ۳۰ درصد) و کمترین میزان استفاده از بازی سه ساعت ( ۲ درصد) است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.