بررسی کارایی اقتصادی تعاونی های کشاورزی شهرستان بویین زهرا و اولویت بندی مشکلات پیش روی آنها در فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کارایی اقتصادی تعاونی های کشاورزی شهرستان بویین زهرا و اولویت بندی مشکلات پیش روی آنها در فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کارایی اقتصادی تعاونی های کشاورزی شهرستان بویین زهرا و اولویت بندی مشکلات پیش روی آنها در فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کارایی اقتصادی تعاونی های کشاورزی شهرستان بویین زهرا و اولویت بندی مشکلات پیش روی آنها در فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کارایی اقتصادی تعاونی های کشاورزی شهرستان بویین زهرا و اولویت بندی مشکلات پیش روی آنها در فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی :

تعداد صفحات : ۲۸

در این مطالعه به منظور برآوردکارایی اقتصادی تعاونی های تولید کشاورزی شهرستان بویین زهرا از روش تحلیل پوششی داده های تصادفی(SDEA) استفاده شد. برای اولویت بندی مشکلات پیش روی تعاونی های کشاورزی این شهرستان در فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی رهیافت تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و معیار آنتروپی مورد استفاده قرار گرفت. داده های مورد نیاز مربوط به سال ۹۲-۱۳۹۱ بود که با تکمیل پرسشنامه ومصاحبه حضوری با ۴۳ نفراز اعضای تعاونی ها جمع آوری شد. برای تعیین حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده و فرمول عمومی کوکران و جهت بررسی روایی و پایایی پرسشنامه تنظیمی از روش آلفای کرونباخ استفاده شد. نتایج نشان داد که میانگین کارایی تصادفی تعاونی های کشاورزی شهرستان بویین زهرا در سطح پایینی (۷۹درصد) قرار دارد و واحدهای دامداری کمترین میزان کارایی را دارا می باشند. همچنین، نتایج نشان داد که سیاست های نامناسب در قیمت گذاری و نوسانات قیمتی محصولات کشاورزی ، خدمات پایین در زمینه بسته بندی ، فرآوری، بازاریابی و توزیع محصولات و نبود برنامه ریزی جامع بلند مدت از سوی مدیران به ترتیب اولویت های اول،دوم و سوم را در ناکارآمدی فرآیند مدیریت و نظام بازاریابی تعاونی های منطقه دارند. در پایان با توجه به نتایج به دست آمده انجام مطالعات مکان یابی پیش از تاسیس تعاونی ها،ارایه تسهیلات و وام های با نرخ بهره کم به واحدهای دامداری ، انتقال تجارب و تخصص تعاونی های موفق به تعاونی های ناکارآمد و تقویت و حمایت از نظام بازاریابی جهت مرتفع نمودن مشکلات پیش روی تعاونی های کشاورزی بویین زهرا و افزایش کارایی آن ها پیشنهاد شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.