بررسی سه مولفه زمانیی نظم ، تداوم و بسامد در رمان ذاکرهالجسد اثر احلام مستغانمی (بر اساس نظریه زمان روایی ژرار ژنت )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سه مولفه زمانیی نظم ، تداوم و بسامد در رمان ذاکرهالجسد اثر احلام مستغانمی (بر اساس نظریه زمان روایی ژرار ژنت ) دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سه مولفه زمانیی نظم ، تداوم و بسامد در رمان ذاکرهالجسد اثر احلام مستغانمی (بر اساس نظریه زمان روایی ژرار ژنت )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سه مولفه زمانیی نظم ، تداوم و بسامد در رمان ذاکرهالجسد اثر احلام مستغانمی (بر اساس نظریه زمان روایی ژرار ژنت )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سه مولفه زمانیی نظم ، تداوم و بسامد در رمان ذاکرهالجسد اثر احلام مستغانمی (بر اساس نظریه زمان روایی ژرار ژنت ) :

تعداد صفحات : ۴۴

رمان ذاکره الجسد ، اثر نویسنده الجزایری، احلام مستغانمی، داستانی سیاسی- اجتماعی و عاشقانه است که موفق به دریافت جایزه نور به عنوان برترین اثر ادبی زنانه در جهان عرب شده است. از میان ساخت مایه های روایی، عنصر زمان روایت، در این رمان مولفه ای قابل اعتنا است. کامل ترین تیوری پیرامون عنصر زمان در داستان، نظریه ژرار ژنت است. از نظر ژنت، زمانمندی روایت با درنظر گرفتن سه مولفه زمانی: نظم، تداوم و بسامد شکل میگیرد . در جستار پیش رو، نگارنده باتکیه بر روش توصیفی-تحلیلی، سعی دارد تا مولفه های گوناگون زمان روایی را بر اساس نظریه ژرار ژنت در رمان ذاکره الجسد بررسی نمایند. بررسی زمان روایت در رمان مذکور نشان می دهدکه روند روایت در این رمان مبتنی بر شیوه شکست زمان و رفت و برگشت های نامنسجم است. شکل روایت در آن، یک سیر مدور دارد ؛ به گونه ای که پایان داستان به آغازش ارتباطی مستقیم پیدا کرده است. مستغانمی با این تمهید هنری، به گزینش های مختلفی دست یازیده و به نقل روایت های گذشته نگر و آینده نگر پرداخته است. در این اثر، به دلیل درنگ های توصیفی وهمچنین استفاده فراوان از تو صیف، عمل ذهنی، افعال انشایی، و تعهد اجتماعی نویسنده، سرعت روایت، کند شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.