ارزیابی متغیرهای موثر بر اعتبار پیش بینی سود توسط مدیریت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی متغیرهای موثر بر اعتبار پیش بینی سود توسط مدیریت دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی متغیرهای موثر بر اعتبار پیش بینی سود توسط مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی متغیرهای موثر بر اعتبار پیش بینی سود توسط مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی متغیرهای موثر بر اعتبار پیش بینی سود توسط مدیریت :

تعداد صفحات : ۴۰

بسیاری از تغییرات قیمت سهام در بازار سرمایه تحت تاثیر اطلاعات مختلف و متنوعی است که از سوی شرکتها به بازار ارایه می شود برخی از این اطلاعات منشا پیش بینی و برآورد دارند لذا صحت و سقم اعتبار این پیش بینی ها مورد سوال خواهد بود یک مشکل با اهمیت که غالب مدیران شرکتها با آن روبرو هستند این است که اعتبار پیش بینی آنها از سود، در بازار سرمایه، تحت تاثیر چه فاکتورها و متغیرهای می باشد و چگونه می توانند این اعتبار ار افزایش دهند. د راین مقاله به طور تجربی، فاکتورهای شناسایی شده در تحیقات و مطالعات خارج از کشور بر روی بورس اوراق بهادار تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است فرضیات تحقیق مبتنی بر ارزیابی پنج فاکتور شامل نوع خبر مثبت و یا منفی بودن، انحراف در پیش بینی اعتبار مدیران افق زمانی پیش بینی، اندازه شرکتها و وجود و یا عدم وجود تعدیل در پیش بینی می باشد با در نظر گرفتن واکنش قیمت سهام در زمان اعلام پیش بینی سود به وسیله مدیریت به عنوان متغیر وابسته نتایج تحقیق نشان می دهد که اولا اعلام خبر منفی سود پیش بینی شده کمتر از گذشته نسبت به خبر مثبت واکنش بیشتری در قیمت سهام ایجاد می نماید به عبارت دیگر میازن باور و اعتبار خبر منفی نزد کارگزاران بازار نسبت به خبر مثبت بیشتر است ثانیا اندازه شرکتها در میزان باور و قبول سود پیش بینی شده نزد سرمایه گذاران دارای تاثیر بیشتری است ثالثا صحت و تحقق پیش بینی های گذشته بر روی باور پیش بینی های آینده موثر است رابعا پیش بینی های میان مدت نسبت به پیش بینی های سالانه واکنش بیشتری را در قیمت سهام ایجاد می نماید و نهایتا اینکه وجود یا عدم وجود تعدیل در پیش بینی ها بر روی باور و اعتبار پیش بینی های بعدی تاثیرگذار نیست. به طور کل تحقیق حاضر افزایش آگاهی نسبت به اینکه چگونه مدیران می توانند انتظارات خود از سودهای آتی را با بازار مرتبط سازند موجب می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.