اولویت های پژوهش در آموزش از دیدگاه مسیولین و صاحب نظران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت های پژوهش در آموزش از دیدگاه مسیولین و صاحب نظران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت های پژوهش در آموزش از دیدگاه مسیولین و صاحب نظران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت های پژوهش در آموزش از دیدگاه مسیولین و صاحب نظران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت های پژوهش در آموزش از دیدگاه مسیولین و صاحب نظران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد :

تعداد صفحات : ۹

زمینه و هدف: کمبود منابع پژوهشی ایجاب می کند برای رسیدن به سطح قابل قبولی از سلامت، از آنها بیشتر در طرح های پژوهشی دارای اولویت استفاده شود. از این رو هدف مطالعه حاضر تعیین اولویت های پژوهش در آموزش، از دیدگاه مسیولین و صاحب نظران آموزشی دانشگاه علوم پزشکیمشهد می باشد. مواد و روش ها: در مطالعه توصیفی حاضر که از دسته پژوهش های نظام سلامت می باشد، با همکاری تمامی افراد کلیدی و صاحبنظران حوزه آموزش دانشگاه ( ۲۱ نفر)، اولویت های پژوهش در آموزش استخراج گردید. به منظور طراحی فرم نیازسنجی، عناوین و حیطه های پژوهشی و معیارهای امتیازدهی با روش بارش افکار، شناسایی و با روش دلفی تکمیل و نهایی شدند. برای تعیین اولویت ها، از فرم نیازسنجی تدوینشده استفاده و مهم ترین گزینه با محاسبه جمع امتیازات هر حیطه تعیین شد. یافته ها: در مجموع ۲۴ مورد به عنوان مهم ترین اولویت های پژوهش در آموزش دانشگاه در سه حیطه برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی و ارزشیابی آموزشی بدست آمدند. اولویت های تعیین شده به ترتیب امتیازات عبارتند از: مهارت های بالینی، هزینه اثربخشی در آموزش، برنامه ریزی آموزشی، آموزش سرپایی، عملکرد اساتید، نیازهای آموزشی دانشجویان، شیوه های یاددهی و یادگیری در آموزش پزشکی، مهارت های ارتباطی و …. نتیجه گیری: ارایه اولویت های پژوهش در آموزش علاوه بر هدایت موضوعات پژوهشی پیشنهادی به سوی موارد مرجح، چنانچه مورد توجه سیاست گذاران، داوران و تصویب کنندگان طرح های پژوهشی نیز قرار گیرد می تواند بعنوان ابزاری جهت استفاده بهینه از منابع مالی محدود در راستای کاربردی کردن پژوهش ها مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.