تاثیر دوایر کیفی بر رضایتمندی شغلی پرستاران شاغل در فوریت های پزشکی استان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر دوایر کیفی بر رضایتمندی شغلی پرستاران شاغل در فوریت های پزشکی استان همدان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر دوایر کیفی بر رضایتمندی شغلی پرستاران شاغل در فوریت های پزشکی استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر دوایر کیفی بر رضایتمندی شغلی پرستاران شاغل در فوریت های پزشکی استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر دوایر کیفی بر رضایتمندی شغلی پرستاران شاغل در فوریت های پزشکی استان همدان :

تعداد صفحات : ۶

مقدمه و هدف: دوایر کنترل کیفی به عنوان یک رویکرد مهم در بهبود رفتار، افزایش انگیزه و کاهشی استرسی در کارکنان در نظر گرفته می شود. این پژوهشی با هدف بررسی تاثیر آموزشی و به کارگیری دوایر کنترل کیفی بر میزان رضایتمندی شغلی پرستاران صورت گرفت. مواد و روشی ها:پژوهشی حاضر یک مطالعه نیمه تجربی است که پس از انتخاب دو پایگاه از بین واحدهای فوریتهای پزشکی استان همدان، به روشی تصادفی ساده پایگاه مرکزی فوریت های پزشکی شهرستان همدان (۲۵ پرستار) در گروه آزمون و فوریت های پزشکی شهرستان ملایر( ۱۶ پرستار) در قالب گروه کنترل وارد مطالعه شدند. ابزار استفاده شده در تحقیق پرسشنامه رضایتمندی شغلی بود که بر اساس تیوری دو عاملی هرزبرگ تهیه شده بود. پس از آموزشی و تشکیل دوایر کیفی در گروه آزمون میزان رضایت شغلی هر دو گروه مورد سنجش قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از از نرم افزار SPSS استفاده شد. یافتهها نتایج آنالیز قبل و بعد از مداخله اختلاف عمده ای را از نمرات عواملی بهداشتی (۰/۰۰۱ > P)، انگیزشی (۰/۰۰۱ > P) و نمره کلی رضایت شغلی (۰/۰۰۱ > P) در گروه آزمون نشان داد. اما در گروه شاهد اختلاف عمده ای قبل و بعد از مداخله در نمرات عواملی بهداشتی (۰/۰۶۹ =P)، انگیزشی (۰/۰۹۴ =P و نمره کل رضایتمندی شغلی (۰/۴۹۵ =P) وجود نداشت. همچنین مقایسه دو گروه بعد از مداخله نشان داد که اختلاف معنی داری از نظر نمره عوامل انگیزشی (۰/۰۰۱ =P) و نمره کلی رضایتمندی شغلی (۰/۰۰۳ =P) بین دو گروه وجود داشت در حالی که از نظر نمره عواملی بهداشتی اختلاف معنی داری بین دو گروه آزمون و شاهد مشاهده نشد(۰/۰۸۲ =P). بحث و نتیجه گیری: این مطالعه تاثیر آموزشی و اجرای دوایر کیفی بر رضایتمندی شغلی پرستاران شاغل در فوریت های پزشکی را مورد تایید قرار داده و این روش را به عنوان یک شیوه مدیریتی جهت به کارگیری توسط مدیران فوریت های پزشکی پیشنهاد می نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.