برنامه ریزی گردشگری در مناطق حفاظت شده با رویکرد آمایش سرزمین (مورد مطالعه : پارک جنگلی سی سنگان شهرستان نوشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی گردشگری در مناطق حفاظت شده با رویکرد آمایش سرزمین (مورد مطالعه : پارک جنگلی سی سنگان شهرستان نوشهر) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی گردشگری در مناطق حفاظت شده با رویکرد آمایش سرزمین (مورد مطالعه : پارک جنگلی سی سنگان شهرستان نوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی گردشگری در مناطق حفاظت شده با رویکرد آمایش سرزمین (مورد مطالعه : پارک جنگلی سی سنگان شهرستان نوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی گردشگری در مناطق حفاظت شده با رویکرد آمایش سرزمین (مورد مطالعه : پارک جنگلی سی سنگان شهرستان نوشهر) :

تعداد صفحات : ۱۳

آمایش سرزمین ، یک امر علمی با رویکردی فضایی ومنطقی درشناخت توانمندی های توسعه باتوجه بهقابلیت های مکانی می باشد ازین رو درآمایش سرزمین یکی از قابلیت های فضایی مورد بررسی، قابلیت گردشگریهرمنطقه است تا با شناسایی آن و درچارچوب پایدار؛ بستری برای توسعه فضایی و برنامه ریزی فراهم آید .هدفپژوهش حاضر برنامه ریزی گردشگری در مناطق حفاظت شده با رویکرد آمایش سرزمین است. تحقیق حاضر ازنوع توصیفی – تحلیلی مبتنی بر روش میدانی و کتابخانه است. جامعه آماری این پژوهش کلیه گردشگران منطقهجنگل سی سنگان می باشند که از میان آنان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۳۰۰ نمونه موردپرسشگری مستقیم قرار گرفته اند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از مدل swot شده است. نتایج حاصل از اینپژوهش نشان می دهدکه می توان با سنجش جاذبه های گردشگری و امکانات موجود، نقاط ضعف، فرصت هاوتهدیدها وسپس برنامه ریزی برای توسعه ی آنها و بااتکاء به برنامه ریزی راهبردی، بستری مناسب جهت توسعهی امر گردشگری درپارک جنگلی سی سنگان فراهم آورد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.