مدل معادلات ساختاری برای اندازه گیری یادگیری سازمانی بامطالعه موردی در شرکت بین المللی فولاد تکنیک اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل معادلات ساختاری برای اندازه گیری یادگیری سازمانی بامطالعه موردی در شرکت بین المللی فولاد تکنیک اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل معادلات ساختاری برای اندازه گیری یادگیری سازمانی بامطالعه موردی در شرکت بین المللی فولاد تکنیک اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل معادلات ساختاری برای اندازه گیری یادگیری سازمانی بامطالعه موردی در شرکت بین المللی فولاد تکنیک اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل معادلات ساختاری برای اندازه گیری یادگیری سازمانی بامطالعه موردی در شرکت بین المللی فولاد تکنیک اصفهان :

تعداد صفحات : ۲۶

اندازه گیری یادگیری سازمانی یکی از موضوعات با اهمیت در مطالعات سازمانی می باشد. در این مقاله یک مدل معادلات ساختاری برای اندازه گیری یادگیری سازمانی ارایه شده و در شرکت بین المللی فولاد تکنیک اصفهان مورد مطالعه قرار گرفته است. در این مدل چهار بعد تعهد مدیریت، دید سیستمی، فضای باز و آزمایشگری و انتقال و یکپارچگی دانش مورد اندازه گیری قرار گرفته است و نتایج نشان می دهد که یادگیری بوسیله این چهار بعد قابل اندازه گیری است و مدیران می توانند با استفاده از این ابزار قابلیت یادگیری سازمانی را بهبود دهند. ابزار پژوهش پرسشنامه قابلیت یادگیری سازمانی گومژ و همکاران است. برای تعیین اعتبار مدل و تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین سطح قابلیت یادگیری سازمانی در این شرکت از روش تحلیل عاملی، آزمون تی و تحلیل واریانس استفاده شده است. یافته های حاصل از بررسی نتایج در برگیرنده صحت و اعتبار مدل می باشد. با توجه به یافته های حاصل از بررسی داده ها، این نتیجه حاصل شد که فضای باز و آزمایشگری نسبت به ابعاد دیگر از اهمیت بالاتری برخوردار است. نتایج آنالیز واریانس، عدم وجود تفاوت معنی دار در سطوح مختلف سازمانی را نشان میدهد. همچنین عدم وجود تفاوت معنی دار میان جنسیت، سن و میزان تحصیلات مختلف نیز از نتایج آنالیز حاصل شده است. محدودیت پیش روی پژوهش حاضر، عدم امکان بررسی انواع مختلف سازمانها می باشد لذا توصیه میشود در تحقیقات آتی این فاکتور مد نظر قرار گیرد تا به نتایج دقیقتر و کاربردی برای تعداد بیشتری از سازمانها دست یابند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.