جداسازی سیگنال الکتروکاردیوگرام جنین از سیگنال الکتروکاردیوگرام مادر با استفاده از فیلتر تطبیقی و تبدیل موجک گسسته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جداسازی سیگنال الکتروکاردیوگرام جنین از سیگنال الکتروکاردیوگرام مادر با استفاده از فیلتر تطبیقی و تبدیل موجک گسسته دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جداسازی سیگنال الکتروکاردیوگرام جنین از سیگنال الکتروکاردیوگرام مادر با استفاده از فیلتر تطبیقی و تبدیل موجک گسسته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جداسازی سیگنال الکتروکاردیوگرام جنین از سیگنال الکتروکاردیوگرام مادر با استفاده از فیلتر تطبیقی و تبدیل موجک گسسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جداسازی سیگنال الکتروکاردیوگرام جنین از سیگنال الکتروکاردیوگرام مادر با استفاده از فیلتر تطبیقی و تبدیل موجک گسسته :

تعداد صفحات : ۱۳

در سال های اخیر توجه بسیاری از متخصصین به استفاده از سیگنال الکتروکاردیوگرام جنین برای تشخیص و پیشگیری بیماری های قلبی به خود جلب شده است. از این رو استخراج سیگنال ECG جنین از سیگنال ECG مادر کمک شایانی به پزشکان برای تشخیص بیماری های قلبی عروقی کرده است. در این مقاله روشی که برای استخراج سیگنال FECG و تشخیص موج R جنین پیشنهاد شده استفاده از روش ترکیبی فیلتر تطبیقی با تبدیل موجک گسسته می باشد. در این روش برای حذف نویز خط پایه و تداخلات خط توان از فیلتر میان گذر و تبدیل موجک گسسته استفاده می شود، در مرحله دوم برای تشخیص موج R مادر الگوریتم پن تامپکینز ارایه می شود و در مرحله بعد برای حذف سیگنال MECG و استخراج سیگنال FECG از فیلتر تطبیقی با الگوریتم حداقل میانگین مربعات (LMS) استفاده می شود و در نهایت برای شناسایی موج R جنین از تبدیل موجک گسسته و انتخاب یک معیار آستانه متغییر است. الگوریتم ارایه شده بر روی پایگاه داده DaISy ارزیابی می شود و با دقت و F1 به ترتیب ۹۲.۰۸۰۷ و۹۵.۸۴۴ بدست آمده است. روش ارایه شده نسبت به روش های بکار رفته در این زمینه عملکرد مناسب تری بر روی این پایگاه داده دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.