بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات : ۱۸

امروزه در دنیای کسب و کار مدیران تشخیص می دهند که مشتریان هسته یک بازاریابی هستند و اینکه موفقیت یک شرکت وابسته به پیش بردن ارتباط وموثر با آنهاست. مدیریت ارتباط بامشتری فلسفه ی تجاری و قدیمی است که باگسترش و پیشرفت فناوری اطلاعات دوباره متولدشده است در نهایت می توان نتیجه گرفت که CRM به عنوان یک سیستم اطلاعاتی در سازمان ها با ترکیب کردن فناوری اطلاعات بازاریابی و خدمات به راحتی قادر است نیازهای اطلاعاتی و ارتباطی سازمان را پوشش دهد. هدف از این پژوهش بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و در پژوهش حاضر به تبیین مفاهیم فناوری اطلاعات مدیریت ارتباط با مشتری و پیشینه تحقیقات انجام شده در این راستا پرداخته شده است و همچنین روش مورد استفاده در این تحقیق توصیفی با مطالعات کتابخانه ای می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.