مقایسه ی اثر مصرف موضعی شیر مادر، اتیل الکل ۹۶ % و خشک نگه داشتن طبیعی بر زمان افتادن بند ناف در نوزادان ترم سالم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی اثر مصرف موضعی شیر مادر، اتیل الکل ۹۶ % و خشک نگه داشتن طبیعی بر زمان افتادن بند ناف در نوزادان ترم سالم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی اثر مصرف موضعی شیر مادر، اتیل الکل ۹۶ % و خشک نگه داشتن طبیعی بر زمان افتادن بند ناف در نوزادان ترم سالم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی اثر مصرف موضعی شیر مادر، اتیل الکل ۹۶ % و خشک نگه داشتن طبیعی بر زمان افتادن بند ناف در نوزادان ترم سالم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی اثر مصرف موضعی شیر مادر، اتیل الکل ۹۶ % و خشک نگه داشتن طبیعی بر زمان افتادن بند ناف در نوزادان ترم سالم :

تعداد صفحات : ۸

مقدمه و هد ف: عفونت های بند ناف را می توان یکی از علل مهم ناخوشی ها و مرگ و میر نوزادان دانست. روشهای مختلفیبرای مراقبت از بند ناف به کار گرفته می شوند که کارآیی های متفاوتی دارند . هدف این مطالعه مقایسه سه روش مراقبتیاستفاده موضعی از شیر مادر، استفاده موضعی از الکل ۹۶ %، و خشک نگه داشتن طبیعی بند ناف است.روش کار : در این کارآزمایی بالینی تصادفی شده آینده نگر، ۲۰۷ نوزاد ترم سالم به طور تصادفی در سه گروه قرار گرفتند. گروهاول و دوم به ترتیب از مصرف موضعی شیر مادر و اتیل الکل ۹۶ % بر روی بند ناف تا دو روز بعد از افتادن آن استفاده کردند وگروه سوم فقط بند ناف را خشک و تمیز نگه داشتند . طول مدت افتادن بند ناف در سه گروه با استفاده از آزمون های ANOVA و Tukey HSD مقایسه شدند. نتایج: تفاوت بین سه گروه از نظر مدت زمان افتادن بند ناف معنی دار بود . طول مدت افتادن بند ناف در گروه مصرف کنندهالکل به طور معنی داری بیشتر از دو گروه دیگر بود ولی تفاوت معنی داری بین دو گروه مصرف کننده شیر مادر و گروه خشکنگه داشتن طبیعی دیده نشد.نتیجه نهایی : به نظر می رسد استفاده از شیر مادر بر روی بندناف و خشک نگه داشتن طبیعی بند ناف روش های قابل قبولی برایمراقبت از بند ناف هستند . استفاده از الکل برای مراقبت از بند ناف نوزادان ترم سالم که در شرایط طبیعی و در کنار مادر نگه -داری می شوند توصیه نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.