بهینه سازی موقعیت های فشارسنجی در شبکه توزیع آب به منظور به کارگیری در کالیبراسیون با اعمال نشت های گره ای فرضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی موقعیت های فشارسنجی در شبکه توزیع آب به منظور به کارگیری در کالیبراسیون با اعمال نشت های گره ای فرضی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی موقعیت های فشارسنجی در شبکه توزیع آب به منظور به کارگیری در کالیبراسیون با اعمال نشت های گره ای فرضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی موقعیت های فشارسنجی در شبکه توزیع آب به منظور به کارگیری در کالیبراسیون با اعمال نشت های گره ای فرضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی موقعیت های فشارسنجی در شبکه توزیع آب به منظور به کارگیری در کالیبراسیون با اعمال نشت های گره ای فرضی :

تعداد صفحات : ۱۳

مکان یابی طرح نمونه گیری بدون شک یکی از مهمترین موضوعات در اقتصاد پایش شبکه های توزیع آب می باشد. هدف از ارائهروش مکان یابی طرح نمونه گیری در مقاله حاضر، ارائه روشی کاربردی برای یافتن بهترین نقاط برای فشارسنجی و همچنین مشخص نمودنتعداد بهینه فشارسنج ها در شبکه می باشد. این روش بر پایه ایجاد نشت فرضی و یافتن این نشت توسط نقاط مختلف فشارسنجی با کمک دوحلقه بهینه یابی مجزا به روش کلونی مورچه ها می باشد. این روش در مطالعه موردی شبکه معروف به انیتون (Anytown) اعمال گردید و مقایسه نتایج با پژوهش های قبلی پرداخته شد که در نهایت جواب های قابل قبولی به دست آمد. با کمک این روش قبل از عملیات فشارسنجیو نصب فشارسنج ها، می توان با انجام چند تحلیل بر روی مدل هیدرولیکی شبکه به راحتی نقاط مناسب و همچنین تعداد بهینه فشارسنج ها رابه دست آورد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.