بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان :

تعداد صفحات : ۱۶

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر الگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهر بهبهان انجام گرفت. روش پژوهش، شبه آزمابشی و از نوع کاربردی بود. جامعه آماری پژوهش را تمامی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهر بهبهان در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۹۲ تشکیل میدادند و نمونه آماری پژوهش شامل ۳۰ نفر از دانشجویان ترم ۳ کارشناسی رشته رادیولوژی این دانشکده بودند که واحد آناتومی سر و گردن را برداشته و با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفنتد. به منظور سنجش آزمودنیها، آزمون یادگیری، یادداری و پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی مورد استفاده قرار گرفت که روایی و پایایی آنها تأیید شد. در این پژوهش، گروه آزمایش به روش مدل طراحی آموزشی انگیزشی کلر و گروه کنترل به شیوه مرسوم آموزش دیدند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از شاخصهای آمار توصیفی( میانگین، انحراف استاندارد) و آمار استنباطی(تحلیل کوواریانس و تحلیل واریانس چند متغیره) انجام گرفتند و توسط نرم افزار spss محاسبه شدند. نتایج پژوهش حاکی از آن بود که میان دانشجویانی که با استفاده از الگوی انگیزشی کلر آموزش دیدهاند و دانشجویانی که به شیوه مرسوم مورد آموزش قرار گرفتند، تفاوت معناداری وجود دارد. به عبارتی، میزان یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویانی که با استفاده از الگوی انگیزشی کلر آموزش دیده اند بیشتر است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.